Gå til innhold

POV6800 GT Ødelagt?


Qaracuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Bare ett dumt spørsmål..

Hvorfor flashe ett kort til kr.4000? Eller enda mer rett på sak..Hvorfor i det hele tatt flashe ett skjermkort?

Er virkelig en økning fra feks. 6400 til 6700 i 3DMark03 som noen presterer å skryte av verdt ett evt. ødelagt kort?

Vanlig "klokking" gir jo (omtrent) like bra resultat?

Jeg har en begrunnet mistanke i ren spennings-søking i det å flashe skjermkort..

Kick når det funker.. "major down" når det går til hel**te med høye kneløft.. :p

¨tja.. en flash.. som i mitt tilfelle, gjorde at jeg får/fikk klokket høyere.. og gav meg mer enn bare "300" poeng.. si mer.. 1,000-1,500 mer poeng, dessuten 5-10 fps ekstra i farcry / 5 fps extra i doom3 ;)

Nåja.. du er inhabil så det holder og litt til.. :)

Du har vel også voltmoddet får å få til de resultatene du har greid..eller?

Mao. en person som man gjerne ikke kjøper ett brukt kort av...med mindre man får det tilnærmet gratis..

Har du råd..har du kunnskapen...synes man +5fps. i ett tragisk skytespill er livet...ja da er flashing tingen.. klart det..

Bare ikke gi noobs inntrykk av det er ett must med det samme skjermkortet "er i hus"..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Å flashe BIOS på skjermkortet er, som vi har sett i denne tråden, en minimal risiko. Det er tross alt bare snakk om å bytte programvare.

Og hvordan kom du til denne geniale konklusjonen?

Det er definitivt en viss risiko for å "poffe" skjermkort.. eller HK. for den saks skyld med ukyndig "flashing"..

"Bare å bytte programvare"...

For noen er dette trivielt.. for en del trådstartere her i forumet... definitivt ikke..

Ikke forled ukyndige noobs ut i fristelse sier nå jeg.

:p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...