Gå til innhold

AMD Sempron 3100+ 1.8 GHz spørsmål

Ni kon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er bare 32bit på den cpu'en...det er i alle fall god nok grunn for meg til ikke å kjøpe den. desuten klokker så og si alle amd 64 cpuer og til 2,5ghz. virker som de fleste stopper der da, uansett default speed

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
det er bare 32bit på den cpu'en...det er i alle fall god nok grunn for meg til ikke å kjøpe den. desuten klokker så og si alle amd 64 cpuer og til 2,5ghz. virker som de fleste stopper der da, uansett default speed

Javel? Meg bekjent så stopper som oftest f.eks 2800+ på 2-2.1GHz :) De nye 90nm cpu'ene derimot...

For øyeblikket har det heller ikke mye for seg med en 64-bits cpu ;)

Sempron yter på default rundt a64 2800+, og med tanke på prisen så er Sempron et godt valg. Men 90nm 3000+ på Socket 939 er jo et langt bedre alternativ.

er den så rompe?

Trodde den var bra jeg ?

Sempron er en bra cpu som yter det du betaler for. Skal du ha bedre ytelse så må du opp i pris. Det som gjør Sempron til et bra alternativ er hvis man skal overklokke, noe Sempron gjør svært bra. Den kan som sagt klokkes til rundt 2.6GHz på luft noe som gir A64 3400+ ytelse for tusenlappen. Hvis budsjettet ikke tåler høyere pris så er det ingenting i veien for å velge Sempron 3100+

Endret av C4STOR
Lenke til kommentar
Som Castor sier )90nm cpuene er et veldig bra valg. Ville anbefalt den til alle pga klokke mulighetene. Og siden den er S939 som er etter det jeg har skjønt en bedre socket en 754 + at det er mye mer framtidsrettet. :thumbup:

han skal ikke klokkes. Tror 754 er et ok valg jeg da.

Ditt svar veier og tungt :D

Lenke til kommentar

hmm skal prøve og gjøre det litt lettere da.

Amd, SA Har gått helt ut men er like greit siden ikke Windows 64 bit har kommet en ordentelig verson ennå, men.

Amd, S754 Sempron : Kan bli bios problemer.

Amd, S754 Vanlig 64bit kjempe Spille prosessor. Anbefalles. Kan ikke klokkes noe serlig og S754 er mindre fremtidsrettet.

Amd, S939 De nye 90Nm er veldig klokk bare og hovedkortet er fremtidsrettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...