Gå til innhold

hw.no t-shirts; en mulighet for det kommer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan du ikke bare lage en selv?...

det er faktisk overraskende enkelt...

kjøp en ensfarget t-skjorte som du liker, klipp ut det du vil skrive i et klistremerke og lim det på t-skjorta, mal inni med fargene du har. finish it off med tusj :)

tar vel en time eller så, etter du har funnet ut hva som skal stå på den.

Lenke til kommentar
kan du ikke bare lage en selv?...

det er faktisk overraskende enkelt...

kjøp en ensfarget t-skjorte som du liker, klipp ut det du vil skrive i et klistremerke og lim det på t-skjorta, mal inni med fargene du har. finish it off med tusj :)

tar vel en time eller så, etter du har funnet ut hva som skal stå på den.

eller man kan skrive ut logoen/bilde på spesialpapir som strykes på skjorten med strykjern

Lenke til kommentar
Jeg syns også at det hadde vært kult med en "offisiell" hw.no t-skjorte. Jeg har den til overklokking.no og venter på gamer.no sin, og håper på at hw.no skal komme med en. Hvis de hadde gjort det så tror jeg at de hadde solgt en god del.

Jepp, hadde nok solgt endel. Fikk ikke sumlet meg til å bestille overklokking sin, men de skal jo sannsynligvis komme med en ny en nå på høsten, så da gleder jeg meg!

Lenke til kommentar
Jeg henger meg på dette gode forslaget. Jeg vil kjøpe en offisiell hw.no t-skjorte eller genser. Design er veldig viktig. Det vil kanskje se litt tamt ut med bare hw.no eller hardware.no på ryggen.

Thumbs up. :-)

Ja, jeg har tenkt litt over det selv, og det hadde vært konge med en hw.no t-skjorte :w00t: Ville definitivt kjøpt den.

foresten, hvor på microplex ligger overklokking.no sine t-skjorter ? finner dem ikke

hva betyr RTFM ?

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MPTSRTFBXL

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Dette har vært oppe før, men det har bare blitt med snakken desverre.

T-Skjorte er noe som mange har lyst på.

Tror hardware.no kunne ha tjent noen krone på det...

Men som tidligere så blir det bare med snakken, for noen må ta ansvaret, og...vel...det er en del styr..så..jah..

Lenke til kommentar

Aww... Hadde vært fett om noen hadde gjennomført dette - jeg hadde kjøpt en :)

EDIT: Det hadde vært ekstra fett om man f.eks. kunne få nicket sitt på brystet eller noe.. men det ville vel dratt opp prisen ganske heftig, kanskje bedre å la være..

Endret av Medrakil
Lenke til kommentar

Jeg får ikke lov til å kjøpe sånt for dama... Jeg bestilte en Mozilla Firefox T-skjorte for litt siden, den har jeg fått beskjed om at jeg helst ikke skal bruke, det må i alle fall være under en genser.

Jeg har til og med blitt regelrett mobbet av klassekamerater som synest jeg er nerdete, og jeg STUDERER DATA! Folk lurer på om jeg virkelig BETALER for å gå med reklame...

ALt dette til tross for at firefox t-skjorten faktisk er kul!

M.a.o tør jeg ikke for alt i verden å gå ut med en HW.no t-skjorte på meg. Tenk på følgene før dere går til innkjøp av slike klesplagg

:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...