B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ^^ kan det være mulig å lage noen hw-no t-shirts som vi ivrige forumbrukere kan få kjøpt, noe som overklokking hadde? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 kan du ikke bare lage en selv?... Lenke til kommentar
Individual-48 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 det er ikke nok å være 100% nerd, må ta det helt ut, med en slik t skjorte og bli 101% ? Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 kan du ikke bare lage en selv?... det er faktisk overraskende enkelt... kjøp en ensfarget t-skjorte som du liker, klipp ut det du vil skrive i et klistremerke og lim det på t-skjorta, mal inni med fargene du har. finish it off med tusj tar vel en time eller så, etter du har funnet ut hva som skal stå på den. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Han ønsker sikkert en "offisiell" HW-skjorte. Blir ikke det samme med egenmekk da... Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 kan du ikke bare lage en selv?... det er faktisk overraskende enkelt... kjøp en ensfarget t-skjorte som du liker, klipp ut det du vil skrive i et klistremerke og lim det på t-skjorta, mal inni med fargene du har. finish it off med tusj tar vel en time eller så, etter du har funnet ut hva som skal stå på den. eller man kan skrive ut logoen/bilde på spesialpapir som strykes på skjorten med strykjern Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Han ønsker sikkert en "offisiell" HW-skjorte. Blir ikke det samme med egenmekk da... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg syns også at det hadde vært kult med en "offisiell" hw.no t-skjorte. Jeg har den til overklokking.no og venter på gamer.no sin, og håper på at hw.no skal komme med en. Hvis de hadde gjort det så tror jeg at de hadde solgt en god del. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg syns også at det hadde vært kult med en "offisiell" hw.no t-skjorte. Jeg har den til overklokking.no og venter på gamer.no sin, og håper på at hw.no skal komme med en. Hvis de hadde gjort det så tror jeg at de hadde solgt en god del. Jepp, hadde nok solgt endel. Fikk ikke sumlet meg til å bestille overklokking sin, men de skal jo sannsynligvis komme med en ny en nå på høsten, så da gleder jeg meg! Lenke til kommentar
Foxtrot Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg henger meg på dette gode forslaget. Jeg vil kjøpe en offisiell hw.no t-skjorte eller genser. Design er veldig viktig. Det vil kanskje se litt tamt ut med bare hw.no eller hardware.no på ryggen. Thumbs up. :-) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Man er ekte nerd med genser hvor det står hw.no på baksiden eller fåran eller begge deler gå med den i oslo. kan du møte andre folk fra hw.no Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Jeg henger meg på dette gode forslaget. Jeg vil kjøpe en offisiell hw.no t-skjorte eller genser. Design er veldig viktig. Det vil kanskje se litt tamt ut med bare hw.no eller hardware.no på ryggen.Thumbs up. :-) Ja, jeg har tenkt litt over det selv, og det hadde vært konge med en hw.no t-skjorte Ville definitivt kjøpt den. foresten, hvor på microplex ligger overklokking.no sine t-skjorter ? finner dem ikke hva betyr RTFM ? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=MPTSRTFBXL Endret 6. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hva betyr RTFM ? Read The Fu**ing Manual Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. november 2004 Forfatter Del Skrevet 6. november 2004 har nettop bestilt en t-shirt fra microplex der det står: There's no place like 127.0.0.1 men godt at flere vil ha t-shirts! kanskje en genser egentlig kunne vært kult også!? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Dette har vært oppe før, men det har bare blitt med snakken desverre. T-Skjorte er noe som mange har lyst på. Tror hardware.no kunne ha tjent noen krone på det... Men som tidligere så blir det bare med snakken, for noen må ta ansvaret, og...vel...det er en del styr..så..jah.. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Aww... Hadde vært fett om noen hadde gjennomført dette - jeg hadde kjøpt en EDIT: Det hadde vært ekstra fett om man f.eks. kunne få nicket sitt på brystet eller noe.. men det ville vel dratt opp prisen ganske heftig, kanskje bedre å la være.. Endret 6. november 2004 av Medrakil Lenke til kommentar
SuSE Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Komplett selger slike som står Komplett på http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10334 Lenke til kommentar
MAndreas Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 hadde kjøp en jeg også Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Hadde kjøpt uten å nøle! Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg får ikke lov til å kjøpe sånt for dama... Jeg bestilte en Mozilla Firefox T-skjorte for litt siden, den har jeg fått beskjed om at jeg helst ikke skal bruke, det må i alle fall være under en genser. Jeg har til og med blitt regelrett mobbet av klassekamerater som synest jeg er nerdete, og jeg STUDERER DATA! Folk lurer på om jeg virkelig BETALER for å gå med reklame... ALt dette til tross for at firefox t-skjorten faktisk er kul! M.a.o tør jeg ikke for alt i verden å gå ut med en HW.no t-skjorte på meg. Tenk på følgene før dere går til innkjøp av slike klesplagg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå