m-kane Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mulig jeg er den eneste, men jeg finner det vanvittig irriterende å gå inn på en annonse i bruktmarkedet for så bare å finne en link til qxl. Kanskje noe å legge inn i retningslinjene for Bruktmarkedet? Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hør Hør! Kunne ikke sagt meg mer enig, vi godtar jo ikke reklame ellers her på hw.no sitt forum, så hvorfor på bruktmarkedet... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Mulig jeg er den eneste, men jeg finner det vanvittig irriterende å gå inn på en annonse i bruktmarkedet for så bare å finne en link til qxl. Kanskje noe å legge inn i retningslinjene for Bruktmarkedet? Meget enig med deg! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Og vi godtar heller ikke annonser som kun er en videreformidling til andre annonser et annet sted så de annonsene blir slettet når vi blir obs på dem... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det hadde kanskje vært lurt å ha en rapporter knapp i bruktmarkedet slik at det var lett å si ifra. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Det hadde kanskje vært lurt å ha en rapporter knapp i bruktmarkedet slik at det var lett å si ifra. Det er en rapporteringsknapp der, men du være innlogget for å kunne rapportere poster. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Hvem er det som har med det nye bruktmarkedet å gjøre? jeg syns det virker sånn halvferdig. Jeg la inn en annonse helt i starten, og da kunne jeg ikke engang legge inn epostadressen min som kontaktinformasjon. Dette har blitt forbedret, men nå har alle annonsene sine kategorier, som i seg selv er absolutt nødvendig. Men den første annonsen jeg la inn, kan jeg ikke endre kategori på, så den ligger blant "andre" ellerno, og har mye mindre sannsynlighet for å bli funnet dersom noen leter etter akkurat det jeg har å selge. Jeg syns også det er generelt mer klønete å finne frem i det nye bruktmarkedet. Noen andre som er enige/uenige? Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 (endret) That`s me. i annonsemenyen skal det være en link som heter "flytt annonse" som du kan bruke for å få flyttet annonsen, hvis den mangler hos deg er det greit hvis jeg får vite hvilken url du er på slik at jeg kan få fikset det. Som alle systemer vil vi få problemer i oppstarten og slik blir er det da selvsagt her og, men hvis brukerene kommer med ønsker til forbedringer så tar vi dem til vurdering og ser hva vi kan få gjort med ønskene. Fordelen med dette systemet er at vi har laget det og da er det mye enklere og raskere for oss å fikse/utbedre problemer samt å utvikle det. blant annet så jobbes det akkurat nå med å forbedre ting grafisk. Endret 10. november 2004 av Ueland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå