Gå til innhold

Linking til andre markedsplasser i bruktmarkedet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvem er det som har med det nye bruktmarkedet å gjøre? jeg syns det virker sånn halvferdig. Jeg la inn en annonse helt i starten, og da kunne jeg ikke engang legge inn epostadressen min som kontaktinformasjon. Dette har blitt forbedret, men nå har alle annonsene sine kategorier, som i seg selv er absolutt nødvendig. Men den første annonsen jeg la inn, kan jeg ikke endre kategori på, så den ligger blant "andre" ellerno, og har mye mindre sannsynlighet for å bli funnet dersom noen leter etter akkurat det jeg har å selge. Jeg syns også det er generelt mer klønete å finne frem i det nye bruktmarkedet. Noen andre som er enige/uenige?

Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon!

Lenke til kommentar

That`s me.

i annonsemenyen skal det være en link som heter "flytt annonse" som du kan bruke for å få flyttet annonsen, hvis den mangler hos deg er det greit hvis jeg får vite hvilken url du er på slik at jeg kan få fikset det. :)

Som alle systemer vil vi få problemer i oppstarten og slik blir er det da selvsagt her og, men hvis brukerene kommer med ønsker til forbedringer så tar vi dem til vurdering og ser hva vi kan få gjort med ønskene. :)

Fordelen med dette systemet er at vi har laget det og da er det mye enklere og raskere for oss å fikse/utbedre problemer samt å utvikle det. blant annet så jobbes det akkurat nå med å forbedre ting grafisk.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...