Luke Lovegroove Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bandet mitt trenger litt hjelp fra dere oppegående mennesker. Den idiotiske By:Larm juryen tok oss ikke med, så derfor må vi stemmes frem som en siste sjanse. Klikk på denne linken for å stemme: Stem på Rockatansky Om du vil lytte til sangen(noe som ofte er lurt og), klikker du her: Liste og finner Rockatansky - Return to battle. Klikk så på det lille ikonet etter sangen Vi trenger alle stemmer vi kan få. Og om vi kommer til bylarm, så skal jeg lage den beste dokumentar som dere alle skal få! Takk, hilsen Lars Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 KOMAN people! Give us your valuable vote. VI trenger deg. Om du vil ha sangen som mp3, kan du laste den her: Rockatansky - Return to Battle Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Return To Battle hørte jeg for en god stund siden. Må si den er døds bra EDIT: Og ja, jeg stemmte Endret 4. november 2004 av kaiern Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kongelåt! Har hørt den før, jeg også, men den er sinnsykt bra! Dere har min stemme! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har hørt den før No shit. Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Har hørt den før No shit. No shit Takk Kaiern og HalTan(?) Forumet var litt dødt på å hjelpe i dag. Jaja. Det regner ute kanskje derfor! Keep voting folks! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 En stemme fra meg, jaffal. Lenke til kommentar
T.L Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hørt det dere har lagt ut gratis på sidene deres, og det var jo bra, så dere fikk min stemme! Lenke til kommentar
Luke Lovegroove Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Tusen takk TL og psilocybe Flere Rockatansky sanger Dere skal få alt dere vil Vi trenger flere stemmer. Har kommet oss fra 400 band til 39 plass no på 2 dager... Jeg har mobilisert at som kan gå på 2 bein, men vi trenger flere stemmer... Go get 'em! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dæven. Det må jeg si, det var stilig. Imponerende, og selvfølgelig en stemme fra meg. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Ikke dårlig det her! *vote* Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stemme fra meg også, Return To Battle herjer. Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 God låt! Du har min stemme! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Eg får ffs ikke stemt? Den er grå og ikke klikkbar. Edit: Det står i blått "Takk for din stemme!" Vil det si at linken førte meg direkte til å stemme? Endret 6. november 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Eg får ffs ikke stemt? Den er grå og ikke klikkbar. Edit: Det står i blått "Takk for din stemme!" Vil det si at linken førte meg direkte til å stemme? Du stemte nok da du trykte på linken, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Da har jeg stemt på Rockatansky og Rocketboys. Må stemme på Rocketboys for de er fra andenes og lager ganske så bra musikk. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Jeg har "Roll out the red carpet", fikk det av Lindseth'n Dere har min stemme! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Hvordan kjenner du ham? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Ser ut som om siden er nede nå, gitt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå