bzzlink Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg tenkte jeg skulle ha en liten pc i bilen min, så jeg kunne ha mp3 og filmer tilgjengelig, og selvfølgelig navigasjon. jeg fant mye inspirasjon i denne byggebeskrivelsen: http://www.mini-itx.com/projects/bmwpc/ Men har litt problemer med å få tak i deler eller rettere sagt skjerm, og med de fine moms og tollbestemmelsene i norge så vil jeg gjerne kjøpe fra en norsk butikk. Tenker også litt på garanti, ikke noe særlig morsomt å sende skjermen til Kina hvis noe går galt. Vet noen om noen norske forhandlere som fører LCD VGA touchscreen ? Er også interessert i en slik Opus Solutions 90watt Power Supply som er designet med tanke på å ha datamaskin i bil. Er også veldig takknemlig for andre tips, hvis det er andre som er igang med et slik prosjekt. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Komplett har en LG med touch screen 15" til 3999,- Lenke til kommentar
epifant Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Carputer.no selger det du trenger. Opus 90W PSU kr. 1.399,- Lilliput 7" LCD VGA Touchscreen kr. 2.690,- Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Takker!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå