agjell Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Siden Razer Diamondback støtter frekvenser opp til 1000 Hz var vi helt nødt til å prøve ut dette. Etter en kjapp runde med forandring av systemfiler kan vi konstatere at dette faktisk fungerer. Betyr dette at dere prøvde 1000Hz tweaken som de fleste har hatt store problemer med? Lenke til kommentar
8-Ball Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva er USB-Tweak? Skal ha den musa under juletreet ja!! Ser bare herlig ut å bruke. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det noen muligheter for å slå av lyset fra musa? Når jeg spiller, er jeg avhengig av å konsentrere meg om -skjermen-, et lite rødt lys i utkanten av synsvinkelen vil for meg være ekstremt irriterende. Hvordan er musa i spill sammenlignet med MX510? Har testeren av Diamondback-musa testet MX510 også tilfeldigvis? Jeg har selv MX510 nå, etter jeg gikk over fra logitech pilot til den, fikk jeg også en ekstrem følelse av at spill rett og slett ble lettere, fordi musa er såpass nøyaktig i bruken, så jeg lurer på om det er muligheter for en liten sammenligning her..? Alle som bytter fra ball til optisk føler at spill blir lettere. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Som så mange andre skal jeg også anskaffe meg den musa. Men jeg vet ikke hvordan, orker ikke å kjøpe den fra utlandet så må vente tålmodig til den kommer til en norsk forhandler . Lenke til kommentar
kenois Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har bestilt meg musa og matta. eXactMat har jeg fått, det tok 4 dager fra Razerzone.com. musa får jeg på mandag. Ble 700 ca for begge. tok 4 dager og få musmatta, men det ser ut som de har sluttet/glemt og legge til Norge i shipping lista si. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er dette en "presisjonsmus" eller en "hurtig" mus? i.e. er den ment på folk som spiller med 0.5 i sensitivity, eller sånne som meg, som spiller med 7-8 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er dette en "presisjonsmus" eller en "hurtig" mus? i.e. er den ment på folk som spiller med 0.5 i sensitivity, eller sånne som meg, som spiller med 7-8 Tror den skal fungere for begge deler. Razer viper var jo veldig god for de som spiller med høy sens. Nå ville de lage en mus som passet alle spillestiler. Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Denne musen skal i hus, helst før jul. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er dette en "presisjonsmus" eller en "hurtig" mus? i.e. er den ment på folk som spiller med 0.5 i sensitivity, eller sånne som meg, som spiller med 7-8 Tror den skal fungere for begge deler. Razer viper var jo veldig god for de som spiller med høy sens. Nå ville de lage en mus som passet alle spillestiler. det veit jeg, men viper har bare 2 knapper? (ergo ikke aktuell for meg..for vandt med MX510 ) Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er dette en "presisjonsmus" eller en "hurtig" mus? i.e. er den ment på folk som spiller med 0.5 i sensitivity, eller sånne som meg, som spiller med 7-8 Tror den skal fungere for begge deler. Razer viper var jo veldig god for de som spiller med høy sens. Nå ville de lage en mus som passet alle spillestiler. det veit jeg, men viper har bare 2 knapper? (ergo ikke aktuell for meg..for vandt med MX510 ) Les testen da. Står der at den har sju knapper med scrolle-hjulet. Og til dere som synes den lyser for mye, så finnes den i chamelon-farge og. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ER det bare meg, eller er anmelderen av musa NAKEN på refleksjonen på bildet som er på konklusjonsiden? Skjerpings Kompisen til anmelderen sitter med hvit t-skjorte. Du ser nesten ikke anmelderen selv Trust me, jeg har studert orginalbildet på 400% zoom selv Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ER det bare meg, eller er anmelderen av musa NAKEN på refleksjonen på bildet som er på konklusjonsiden? Skjerpings Kompisen til anmelderen sitter med hvit t-skjorte. Du ser nesten ikke anmelderen selv Trust me, jeg har studert orginalbildet på 400% zoom selv Jepp. Så det når jeg zoomet. Beklager for mine utsagn:) Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg synes ikke den var så lekker, og i og med at den lyser litt konstant så hadde i alle fall ikke jeg klart å leve med det tror jeg. Den grønne utgaven er forhåpentligvis litt snillere sånn sett.. Er lyser provoserende saa er det jo bare aa modde musa, det er jo ikke verre enn aa aapne skallet og ta ut lyset, for aa ikke tenke paa at du har haanda de oppa saa det vil jo skjerme endel. Frankie Singapore Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Woohoo, endelig kan jeg bytte ut MX300`en til Razer igjen.. (Savner Boomslang`en.. Synd det er ei kulemus ) Har ventet lenge på Diamondback, å den skal garantert ligge under treet på julaften *Litt synd at det ikke følger med kakeboks til denne musa og* Sitter med to Boomslang jeg. Saa hvis ikke DB passer den store haanda mi, saa modder jeg og flytter DB over til skallet til Boomslang. heh Frankie Singapore Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva er USB-Tweak? Skal ha den musa under juletreet ja!! Ser bare herlig ut å bruke. Hvis du bruker Win2k og installerer DB saa vil musa kjore paa 1000Hz/1ms lagg. Kjorer du derimot WinXP saa vil musa ligge rundt 8ms lagg. Dette er en begrensning i WinXP paa grunn av USB.sys fila. Win2k har ikke den begrensningen. Saa dermed vil firmware i musa sorge for at du vil faa 1ms lagg hvis du kobler den til Win2k system. Sjekk ut den traaden som Dag har henvist til tidligere. Frankie Singapore Lenke til kommentar
SpinNdre Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hva er USB-Tweak? Skal ha den musa under juletreet ja!! Ser bare herlig ut å bruke. Hvis du bruker Win2k og installerer DB saa vil musa kjore paa 1000Hz/1ms lagg. Kjorer du derimot WinXP saa vil musa ligge rundt 8ms lagg. Dette er en begrensning i WinXP paa grunn av USB.sys fila. Win2k har ikke den begrensningen. Saa dermed vil firmware i musa sorge for at du vil faa 1ms lagg hvis du kobler den til Win2k system. Sjekk ut den traaden som Dag har henvist til tidligere. Frankie Singapore Noen har problemer med den USB-tweaken, da må jo de samme folkene få de samme problemene i Win2k? edit: Hvis det er firmwaren som gjør det i DB så er det jo greit. Endret 4. november 2004 av SpinNdre Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Burde det ikke være en minus for at den koster en del? Ellers en bar test! Har ventet på denne musen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 er dette en "presisjonsmus" eller en "hurtig" mus? i.e. er den ment på folk som spiller med 0.5 i sensitivity, eller sånne som meg, som spiller med 7-8 Tror den skal fungere for begge deler. Razer viper var jo veldig god for de som spiller med høy sens. Nå ville de lage en mus som passet alle spillestiler. det veit jeg, men viper har bare 2 knapper? (ergo ikke aktuell for meg..for vandt med MX510 ) Les testen da. Står der at den har sju knapper med scrolle-hjulet. Og til dere som synes den lyser for mye, så finnes den i chamelon-farge og. LES posten min da..snakker om Viper, ikke diamondback Lenke til kommentar
capy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 endelig en mus som kan brukes av oss venstrehendte også. nå mangler vi bare et tastatur.. (bare kødder:) ) nå skal jeg bytte ut A4 tech musen min jeg har hat i 4-5 år. tror jeg kommer til å velge den versjonen med minst lys. kjøpte en OCZ psu forgje uke. leste ikke at den hadde grønt lys:) Lenke til kommentar
cairn Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hva er USB-Tweak? Skal ha den musa under juletreet ja!! Ser bare herlig ut å bruke. Hvis du bruker Win2k og installerer DB saa vil musa kjore paa 1000Hz/1ms lagg. Kjorer du derimot WinXP saa vil musa ligge rundt 8ms lagg. Dette er en begrensning i WinXP paa grunn av USB.sys fila. Win2k har ikke den begrensningen. Saa dermed vil firmware i musa sorge for at du vil faa 1ms lagg hvis du kobler den til Win2k system. Sjekk ut den traaden som Dag har henvist til tidligere. Frankie Singapore Jeg prøvde å gjøre dette både manuelt og via en "patcher" som lå på nett linket i en eller annen post på forumet du finner på http://razer.tigga.org Uansett hvor mye jeg strevde og peste, klarte jeg ikke få den til å virke med 1000Hz/1ms i WinXP. Dog, 500Hz/2ms funker utmerket. PS: Det er USBPort.sys, ikke USB.sys du endrer på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå