aaabbb666 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Noen som vet om et include script som funker på start.no sine servere? Hadde et script som funket før, men det funker dessverre ikke nå lengere. :/ Mvh Mads ! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Trtor detta kan virke: <?php switch ($cat) { case "": require('main.php'); break; case "1": require('om_meg.php'); break; case "2": require('foto.php'); break; case "3": require('galleri.php'); break; case "4": require('kontakt.php'); break; case "5": require('lenker.php'); break; case "6": require('partner.php'); break; case "7": require('gb.php'); break; case "8": require('stats.php'); break; } ?> Brukte dette før jeg fikk domenet mitt, og da brukte jeg start! Funka fett.. Ganske simpelt script, men funker fett.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Smileansikt teller dessverre ikke som ord, og beskriver uansett ikke innholdet i tråden. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg