neero Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei Hva skjer når man dør i FFX? må man loade fra minnekortet da? Har ikke fått minnekortet mitt i posten enda. Når jeg får minnekortet, er det bare å sette det i og save da? eller er jeg nødt til å skru av for å "formatere" minnekortet el.l. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Tror du må formatere minnekortet før du kan save på det. Man må loade fra minnekortet, for å fortsette etter at du har tapt (mener jeg å huske) Endret 4. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
neero Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 off... I'm doomed mao Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du må loade fra minnekortet ja. Om du er nødt til å restarte Ps2'en før du kan bruke minnekortet, er jeg ikke helt sikker på. Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Du må loade fra minnekortet ja.Om du er nødt til å restarte Ps2'en før du kan bruke minnekortet, er jeg ikke helt sikker på. han må nok restarte for å få formatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå