Joachim_F Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nå har vi sjansen til å prøve demoversjonen av det kaotiske og kollisjonsfylte bilspillet FlatOut. Er det like heftig som det ser ut på skjermbildene? Les artikkelen her Lenke til kommentar
Juke Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jepp, det er like heftig som på skjermbildene. Selv har jeg forhåndsbestilt spillet LENGE før demoen kom ut, faktisk en hel DAG før :!: , og jeg angrer ikke etter å ha testet demoen. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Var kewlt.. likte den hoppe greia mest.. greide 108 m Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Var kewlt.. likte den hoppe greia mest.. greide 108 m klarte 112,5 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 klarer maks litt over 80 jeg må øve mere.... Men demoen var vertfall tøff, gleder meg til jeg kan spille fullversonen på lan, det kommer til å ta av Lenke til kommentar
Azper Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 hmm klarte 82m, har aldri greid å vinne på løpene. Hvordan greier dere så mye? når hopper dere ut? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Vet egentlig ikke, tror det var litt flaks :-) har bare kommi over 100 en gang til. Lenke til kommentar
bureaucrator Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Beste bilspillet jeg har spilt. Det er sånn det skal være. Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ser på produktsiden at spillet skal være ute 5/11-04. Det var jo i går, men ser ikke ut som spillet er ute ennå.. noen som vet noe om det? Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 107.17 i hoppemodus! Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 For dere som lurer på hvordan man kan hoppe høyt så kan jeg hjelpe dere med å si at dere må hoppe ut akkurat i det bilen forlater rampa/hoppet, og seff ha full power(dvs at du begynner og trykke når du nermer deg rampa). Det blir da lett og komme rundt 100 meter, men jeg sliter fortsatt litt med å komme over 110 da jeg vandligvis treffer den høydemåleren og mister mesteparten av oppdriften. For å vinne løpa må man benytte seg av nitroen, du får mere nitro av å krashe så finn ut hvor du kan krashe uten å skade bilen eller å miste for mye fart. Det er også snarveier på begge løpa du kan ta. Når du krasher må du alltid treffe med fronten, hvis du skader hjula mister du mere fart på det enn om motoren står i flammer. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 godt tips, skal prøve det. Men den måleren er vel ikke power? er vel mer hvilken linje han hopper ut av bilen? akk ja, skal prøve det i morra. Fikk ratt og pedaler i dag (Logitech Driving Force Pro ) Absolutt å anbefale. kjempe digg Lenke til kommentar
MailMan13 Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 116m :!: føk over sikkerhetsnettet på baksiden :!: sikkert bare flaks, klarer ikke mer enn rundt 90 ved vanlige forsøk. Man trenger ikke bruke nitro i det heletatt for å vinne, bare passe på å ikke krasje for mye og å bremse litt før svingen i stedet for lange powerslides med mye gass (mye hjulspinn i sladd bremser), tenk heller sporvalg og sett opp bilen tidlig. Litt piano inn i svingen og du får 20-30 km/t ekstra ut på langsida. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 Spillet virker kult, men ganske irriterende når du er på siste runde og har en fin ledelse i det du treffer et lite hjul og bilen flipper rundt og lander på tak... Hoppemodusen var gøy. Jeg klarte 112,8 meter og fikk også festet et høyt hopp på film. 109,9 meter -> http://skroting.net/jump.avi Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. november 2004 Del Skrevet 10. november 2004 hvordan fikk du laget film? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 hvordan fikk du laget film? fraps.com Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 (endret) har spillet.. hvor finner jeg denne hoppegreia? edit: jeg fant ut.. inne på bonus. edit2: 104m Endret 11. november 2004 av geedoo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. november 2004 Del Skrevet 11. november 2004 Har klart 108 meter..... Spillet er knall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg