christian232 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Er så lei av at hver gang jeg putter inn en usb hardisk kommer beskjeden: Høyhastighets Ubs masse lagrings enhet, plugget inn i en ikke høyhastighets usb….” Noen som vet hvordan man fikser problemet? Endret 4. november 2004 av raffegutten Lenke til kommentar
Wintel Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Bytt USB-kabinettet med et USB 1.1, bytt USB-kontroller med en USB 2.0 eller la vær å koble disken til og fra... Alternativt kan du jo slå av alle slike "pop-ups" i registry... Wintel Lenke til kommentar
christian232 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Dette gjelder en bærbar, tror jeg ikke kan bytte ubs da..... Ellers hørte det der med registry interessant. Kan du gi meg en nærmere beskrivelse av det... Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg antar at du ikke har USB 2.0 på den bærbare. Det er mulig å skaffe seg USB 2.0 til bærbare også, PCMCIA kort som f.eks denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118193&cks=PRL Den var jo ikke så dyr heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå