Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

[GTA]Lite problem med San Andreas grafikken

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en 32" widescreen crt TV. Jeg har satt til widescreen i menyen på spillet og på TV'en, men enkelte deler av menyen, og spesielt kartet på spillet er nesten uleselig. Spesielt når man trykker X på kartet for å få opp forklaring på ikonene.

Er det flere som har dette problemet, eller er det noe med min tv/kabler/ps2 eller lignede..

Bildet er helt klart fra dvd-spiller og satelittuner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så konsollen støtter RGB om jeg kjøper en ny kabel?

Det kan være det råttne kompositt-signalet som er synderen ja :thumbdown:

Det er ikke tvil om at det er kabelen som er problemet ditt. Alle vil merke stor forskjell ved å bytte fra kabelen som følger med over til RGB-kabel (så sant tv-en din har denne inngangen!)

Lenke til kommentar
Tv'en min har to scart innganger, men bare èn som har RGB, og der står DVD spilleren min  :hmm:

Støtter PS2 s-vhs? Det burde jo bli bedre bilde enn kompositt, og jeg kan bruke scart nr. 2 på tv'en.

RGB kabel i fra PS2 -> Inn på DVD spilleren via scart-> Inn på Tv via scart? Slik har jeg gjort og det funker toppers på min Philips 42" Plasma. :thumbup:

Endret av -Pondus-
Lenke til kommentar
Tv'en min har to scart innganger, men bare èn som har RGB, og der står DVD spilleren min  :hmm:

Støtter PS2 s-vhs? Det burde jo bli bedre bilde enn kompositt, og jeg kan bruke scart nr. 2 på tv'en.

RGB kabel i fra PS2 -> Inn på DVD spilleren via scart-> Inn på Tv via scart? Slik har jeg gjort og det funker toppers på min Philips 42" Plasma. :thumbup:

Ooo..

Briefe litt med at du har 42" Plasma :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...