likferd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei! Jeg har en 32" widescreen crt TV. Jeg har satt til widescreen i menyen på spillet og på TV'en, men enkelte deler av menyen, og spesielt kartet på spillet er nesten uleselig. Spesielt når man trykker X på kartet for å få opp forklaring på ikonene. Er det flere som har dette problemet, eller er det noe med min tv/kabler/ps2 eller lignede.. Bildet er helt klart fra dvd-spiller og satelittuner. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har en 28" wide og har satt på widescreen i menyen. Har ikke dette problemet...men jeg har kjøpt en RGB-kabel med bedre kvalitet enn den som følger med PS2 når du kjøper den. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Så konsollen støtter RGB om jeg kjøper en ny kabel? Det kan være det råttne kompositt-signalet som er synderen ja Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Så konsollen støtter RGB om jeg kjøper en ny kabel?Det kan være det råttne kompositt-signalet som er synderen ja Det er ikke tvil om at det er kabelen som er problemet ditt. Alle vil merke stor forskjell ved å bytte fra kabelen som følger med over til RGB-kabel (så sant tv-en din har denne inngangen!) Lenke til kommentar
likferd Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Tv'en min har to scart innganger, men bare èn som har RGB, og der står DVD spilleren min Støtter PS2 s-vhs? Det burde jo bli bedre bilde enn kompositt, og jeg kan bruke scart nr. 2 på tv'en. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 mener det finnes splittere som du kan bruke Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Tv'en min har to scart innganger, men bare èn som har RGB, og der står DVD spilleren min Støtter PS2 s-vhs? Det burde jo bli bedre bilde enn kompositt, og jeg kan bruke scart nr. 2 på tv'en. RGB kabel i fra PS2 -> Inn på DVD spilleren via scart-> Inn på Tv via scart? Slik har jeg gjort og det funker toppers på min Philips 42" Plasma. Endret 5. november 2004 av -Pondus- Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Tv'en min har to scart innganger, men bare èn som har RGB, og der står DVD spilleren min Støtter PS2 s-vhs? Det burde jo bli bedre bilde enn kompositt, og jeg kan bruke scart nr. 2 på tv'en. RGB kabel i fra PS2 -> Inn på DVD spilleren via scart-> Inn på Tv via scart? Slik har jeg gjort og det funker toppers på min Philips 42" Plasma. Ooo.. Briefe litt med at du har 42" Plasma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå