Kenzie88 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei ! Jeg lurer på om Hyundai L70N 17" flatskjerm er bra, selv om den er billig. Takk! mvh Kenzie #88 Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jepp.. Virker som om det er mye for pengene.. Men personlig syns jeg ikke den ser så bra ut. Ramma nede er utvida ved knappene. Syns ikke det er noe fint. Men skjermen er sikkert ok den. Skule jeg valgt en LCD-skjerm i den prisklassen så ville jeg trolig valgt LG Flatron L1715. Stikkord: Raskere responstid. Lenke til kommentar
Kenzie88 Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 LG har 16ms responstid, mens Hyundaien bare har 12ms........... Hyundaien har da raskere svartid Det betyr at Hyundaien er bedre....... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hæ. Faen Mener å huske at den Huyndaien hadde 25 jeg.. men da tok så helvetes feil. Beklager så mye! Kjøp den du ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå