Yngweb Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg har fått låne en Hansol 900P 19" fra en kamerat. Den funket fint noen dager, men igår fikk jeg problemer. Skjermen flimret litt, og så ble skjermbildet farget rødt! Noen som vet hva som er galt? Er den ødelagt, eller er det annen hardware/software som forårsaker dette? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 minner meg en del om min ibm g50 somhar en litt løs kontakt, blir lilla den da Lenke til kommentar
house Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 12:01, Yngweb skrev:Jeg har fått låne en Hansol 900P 19" fra en kamerat.Den funket fint noen dager, men igår fikk jeg problemer. Skjermen flimret litt, og så ble skjermbildet farget rødt!Noen som vet hva som er galt? Er den ødelagt, eller er det annen hardware/software som forårsaker dette? kan komme av ett ødelagt fargerør i skjermen din.. veit at IBM skjermer har den tendensen, eller så kan det være brudd på kabel, eller en manglende pinne i skjermkabelen (obs, det SKAL mangle en fra før, kansje fler) .. har nemlig en 15" av merke CTX som er GODE skjermer, der på den 15" mangler det 2x pinner. og den funker fint! Housey Lenke til kommentar
Yngweb Skrevet 24. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg får sjekke kontakter/kabler når jeg kommer hjem. Kanskje prøve skjermen hos naboen også for å eliminere mulige årsaker... Takker for svar så langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå