Gå til innhold

Norwaydisc? Eller noen andre?

Anbefalte innlegg

Ser ingen har nevnt (med mindre mine øyne er for slitne i natt) brenner.no.

Dyrere enn Verbatim Pastel (Tayio Yuden) enn Norwaydisc. Samme pris på 25 spindel fra Verbatim. Ble derfor en del billigere å bestille fra Norwaydisc ettersom jeg bestilte mange Verbatim Pastel. Og så vidt jeg kunne se, har de kun +R i Verbatim Pastel, og jeg måtte ha -R. Men takk for tipset... kan jo sjekke utvalg og priser opp mot Norwaydisc neste gang jeg skal bestille.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg skal kjøpe en 10x5 av de, en 25 spindel med Verbatim for data som det ikke er så farlig med (midlertidig lagring) og 100 cover.

Og dette kaller du en større bestilling? :roll:

He, pleier selv å handle 3 ganger det der i slengen og har aldri tenkt på det som en større bestilling.......

Lenke til kommentar

Tror jeg skal kjøpe en 10x5 av de, en 25 spindel med Verbatim for data som det ikke er så farlig med (midlertidig lagring) og 100 cover.

Og dette kaller du en større bestilling? :roll:

He, pleier selv å handle 3 ganger det der i slengen og har aldri tenkt på det som en større bestilling.......

Hva i all verden var det for en kommentar? Si meg... er du her kun for å finne noen å slenge dritt til, kun for å komme med slike totalt useriøse kommentarer og for å skape krangel?

Det jeg mener med større bestilling er 125 DVD cover og til sammen 180 DVD plater, og for meg er det en "større" bestilling. Alt er relativt. Vi er tre stykker som bestiller sammen, så det jeg nevnte med de 75 DVD platene i posten du refererer til var kun det jeg skulle ha. Jeg har imidlertid slengt på en 25 spindel ekstra til meg selv. Du kunne ikke vite at jeg skulle bestille for flere, men regnet ikke med at det var noe jeg var nødt til å opplyse om for å holde meg unna dine spydige kommentarer.

Så har du ikke noe glupt å komme med, kan du bare holde det langt unna dette forumet. Vil ikke ha sånne useriøse troll i seriøse diskusjoner.... men vil gjerne han en forklaring fra deg på hvorfor du kommer med slike ting, for det kan regnes som spam... med påfølgende advarsel. Så en forklaring er herved krevet.

Lenke til kommentar

Det var da svært så hårsåre vi var da.

For det første er jeg ikke her verken for å slenge dritt eller lage kvalm.

For det andre så sa du ingenting annet om kvanta enn det jeg refererte til, noe som jeg tror de fleste her ikke vil kalle en større bestilling.

For det tredje så ville jeg jo tro at du som brukermoderator også skulle kjenne godt til en del av brukerne her inne. Bl.a OC-Freak som de fleste her vet hvem er og også vet er en stødig kar. Et lite søk på dette forum hadde avslørt at han er en av dem som står bak Norwaydisc og da skulle forsåvidt spørsmålet ditt svare seg selv.

Forøvrig må du gjerne gi meg en advarsel hvis du føler at jeg tråkket deg på tærne på noen måte.

Ha en fortsatt god kveld. :)

Lenke til kommentar
For det andre så sa du ingenting annet om kvanta enn det jeg refererte til, noe som jeg tror de fleste her ikke vil kalle en større bestilling.

For det tredje så ville jeg jo tro at du som brukermoderator også skulle kjenne godt til en del av brukerne her inne. Bl.a OC-Freak som de fleste her vet hvem er og også vet er en stødig kar. Et lite søk på dette forum hadde avslørt at han er en av dem som står bak Norwaydisc og da skulle forsåvidt spørsmålet ditt svare seg selv.

Var bare et fullstendig unødvendig innlegg uansett om jeg hadde bestilt en eller 1000 DVD plater og kalt det en større bestilling.

Foresten så vet jeg hvem OC-Freak er... har ikke spurt noen om hvem han er jeg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...