Gå til innhold

CPU Kjøler kompatiblitet, Amd 64 hk 939.

karl-wilhelm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har den kjøleren på en athlon 3500+ og Abit AV8.

På full hastighet, og med full load en stund, får jeg rapportert opptil 70 grader varme på CPU.

Jeg har riktignok ikke best luftsirkulasjon, da jeg har en støydempet LianLi pc6070B (http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=CNPS7000BCU&toc=3830).

Systemtemp rapporteres til ca 45 grader.

Noen som har noen tanker rundt dette? Kan jeg ha slurvet ved montering? Brukte Artic Silver goop.

Hva slags temp får dere andre som har denne?

Bortsett fra at jeg er litt bekymret for høye temperaturer, er dette en deilig og stille kjøler ;)

Lenke til kommentar
Jeg har den kjøleren på en athlon 3500+ og Abit AV8.

På full hastighet, og med full load en stund, får jeg rapportert opptil 70 grader varme på CPU.

Jeg har riktignok ikke best luftsirkulasjon, da jeg har en støydempet LianLi pc6070B (http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=CNPS7000BCU&toc=3830).

Systemtemp rapporteres til ca 45 grader.

Noen som har noen tanker rundt dette? Kan jeg ha slurvet ved montering? Brukte Artic Silver goop.

Hva slags temp får dere andre som har denne?

Bortsett fra at jeg er litt bekymret for høye temperaturer, er dette en deilig og stille kjøler ;)

OK, jeg tror dere kan se bort fra mitt innlegg.

Hovedkortet mitt har visst dokumenterte problemer med å vise riktige temperaturer, så jeg aner ikke hvilke temperaturer jeg faktisk har...

Jeg har fått rapportert opptil 72 grader, men fakta er at Athlon64 slår seg av automatisk ved 70 grader, så temp-rapporteringen min funker overhodet ikke.

Kjøleren er nok kjempefin den :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...