Sola^ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Eg trenger råd da eg skal kjøpe multifunksjonsskriver. Har frå før Canon 850i printer, og er nøgd med den, men vil gjerne ha scanner, kopi og printer i ein enhet sidan eg treng ein scanner og ikkje har den største plassen på skrivebordet. Krava mine er: - bra utskrifter(gjerne fotokvalitet) - kopifunksjon - bra scanner - bra printehastighet - separate blekkpatroner - rimelige blekkpatroner Eg har blant anna kikka på Canon sin Pixma MP750 Photo, den virka bra på spesifikasjonane, men har ikkje peiling på kva eg bør gå for. Det kryr jo ikkje akkuratt av tester av multifunksjonsprintere... Lenke til kommentar
AskBurle Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg kjøpte meg en Epson CX6600 for en uke siden, og er storførnøyd. Vet ikke hvordan ytelsene er i forhold til ditt forslag, men ser at utskriftshastigheten både for farge og b/w er den samme. CX 6600 er dessuten mye billigere enn Pixma MP750 Photo. Denne printeren har fire separate blekkpatroner og scanneren har samme oppløsningen som den skriveren du anbefalte. Epson CX6400, forløperen til CX6600 ble visstnok kåret til best i test på PCWorld for ikke så lenge siden. Link til skriveren har du her: Epson CX6600 Endret 4. november 2004 av AskBurle Lenke til kommentar
Sola^ Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Men Epson CX6600 er treigere på utskrifter, spesielt gjelder dette fargeutskrifter. Eg prøve å finne ut blekkostnadene til CX6600 vs. Canon Pixma MP750 Photo, men det var lettere sagt ein gjort. Finner prisen, men ikkje stort meir... Eg kan gå opp til rundt 3000kr, vil eg tru. Eg trenger ikkje fax, så det er det ikkje naudsynt å putte inn. Derimot er det viktig at eg ikkje blakker meg på framtidige blekkutgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå