Jtand Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hvor kan man søke om penger til å arrangere et LAN-party? Pengene går til leie av lokale, premier, reklamasjon, vakthold, nettverksutstyr osv. Endret 4. november 2004 av Jtand Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvor kan man søke om penger til å arrangere et LAN-party? Pengene går til leie av lokale, premier, reklamasjon, vakthold, nettverksutstyr osv. www.frifond.no Har en del krav, men allikavel. Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ganske små sjanser for at dere får penger på dette... Kan dere ikke bruke inngangspenger til dette? Eks kiosk, salg av diverse ting? nettprodukter? Lenke til kommentar
Borf Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 eller dere kan søke til komunen om støtte. det gjore me til eit lan me holdt for ca 1år siden, då fekk me dekkt leige av lokalet, noe som hjelpte oss ein del. kiosk kan dere tjene litt på, og tape ein del på viss dere sitter igjenn med masse vare som dere ikkje fekk solgt. og så må dere ikkje bruke for høge priser eller så vil heller folk ta seg ein gåtur til butikken eller noe slikt for å kjøpa mat/drikke. ingangspenger tjener dere iallefall på. prøv å kontakt lokale bedrifter om støtte.. husk og at første lanet når dere har invistert i mykje utstyr sansynligvis ikkje kommer til å gå i pluss, men neste lan og lanet etter det så kommer dere til å tjene ldet innigjenn. husk og å se på mangen lokaler slik at dere finner eit som ikkje koster for mykje, for dere trenger dere ikkje å sløse for mykje penger på det. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg og 4 andre arrangerer LAN på skolen vår der vi tar 50kr som inngangspenger. Kan forøvrig lese mer om det her Vi har laget alt selv og ordnet alt selv Plass til 48 stykk og da har vi tjent 2400 Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Sida var helt takras i Firefox. Prøv å lag w3 valid kode, slik at folk med alternative browsere også greier å lese det som står. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Ganske små sjanser for at dere får penger på dette... Kan dere ikke bruke inngangspenger til dette? Eks kiosk, salg av diverse ting? nettprodukter? Jeg fikk 3000 fra frifond uten problemer. =\ I tillegg kommer jo inngangspenger. Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Sida var helt takras i Firefox. Prøv å lag w3 valid kode, slik at folk med alternative browsere også greier å lese det som står. Er ikke jeg som lagde sia, veit den suger, men infoen på den er bra Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 7. november 2004 Del Skrevet 7. november 2004 Ganske små sjanser for at dere får penger på dette... Kan dere ikke bruke inngangspenger til dette? Eks kiosk, salg av diverse ting? nettprodukter? Jeg fikk 3000 fra frifond uten problemer. =\ I tillegg kommer jo inngangspenger. Har ikke sagt det er umulig.... uansett.. SPørr lokale bedrifter\butikker\skoler om støtte Vi fikk til et veldig billig lan... LOKALER\STRØM - Gratis _ sponset av ungdomsarbeid SWITCHER\NETTVERK - Delvis Gratis - SPonset av skole ++ (70 kr i plugger da ) INTERNETT - Gratis - et lokalt firma sponset oss (www.nextnet.no) BORDER - Gratis - fikk det meste av ungdomsarbeidet + noen av et bedehus. STRØMSKAP - Sponset av SØNNICO SERVER - Noen i crewet hadde + fikk noen av en skole. _____________________________________________ Eneste jeg fant ut vi hadde i "utgifter" var: Plakater\flyers, compopremier og noen strømpadder og seff 70 kr i noen nettverksplugger Hadde ganske stor % inntekt Meste av disse vi spørte "kjente" vi til da! Lenke til kommentar
Jtand Skrevet 13. november 2004 Forfatter Del Skrevet 13. november 2004 Jeg fikk faktisk pengestøtte på 5 000 kroner fra frifond!! Nais :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå