BoardkilL Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jesus lever! Vel, han er kanskje ikke akkurat Jesus, men skatingens svar på snekkeren fra Nasaret, Tony Hawk, er tilbake i spillform. Det flommer over av nyheter i årets spill og det er nok å sette fingrene i. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 For oss som har fulgt med serien siden starten er dette et velkomment gjensyn med en tid vi for lengst trodde var forbi. :yes: Var mykje betre med den gamle stilen. THPS2 og 3 var perfekt. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 For oss som har fulgt med serien siden starten er dette et velkomment gjensyn med en tid vi for lengst trodde var forbi. :yes: Var mykje betre med den gamle stilen. THPS2 og 3 var perfekt. Ja, det var bra at vi kan velge mellom classic og Story nå, skikkelig bra. Dessuten er den "create a face" greia, (hvor du kan sette på et bilde du har tatt av deg selv) har blitt mye bedre nå, i allefall på PC versjonen. Det er den jeg har. Min mening om THUG2 er at det er nært perfekt! Grafikken kan nesten ikke se værre ut( ), men gameplay er så jævlig kult! Og spilletiden kan forlenges så uendelig mye mer, om du bare bruker create-a-park, create-a-player, create-a-trick osv. Det er bare hva DU legger i det Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Personling mener jeg at story-mode til THUG var _mye_ bedre og artigere enn den som er i THUG2. Jeg begynte å kjede meg på visse steder, da det var så kjedlige goals. De burde ha "pro-goals", slik det var i THPS4. Det var heftig! Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Var ikke Jesus tømmrer? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Var ikke Jesus tømmrer? Hva har det med saken å gjøre?! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg