Minigud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 jeg bestilte et 6800gt 256 CLUB kort fra mpx, men ettersom de ikke kan bekrefte når de vil få det har jeg bestemt meg for å velge en annen leverandør. Er det noen som vet om nettbutikker som selger 6800 gt kort til en bra pris OG har varen inne? mvh Sindre Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jada, Pyton.no har det! 30 stk. igjen 3584. Eller så har mshop et GT kort fra Asus, riktignok 128mb, til 2850, og det sparker fra seg det og, bortsett fra at det har halvparten av minnet og tregere minne.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) *for sen* Endret 4. november 2004 av datating Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 POV 6800GT m/Doom3 Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 POV 6800GT m/Doom3 Virker litt dyrt, er det noen andre? Pyton sitt virket veldig ukjent men hva vet vel jeg Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 POV 6800GT m/Doom3 Virker litt dyrt, er det noen andre? Pyton sitt virket veldig ukjent men hva vet vel jeg doom 3 følger med.. derfor litt "stivere" pris Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 POV 6800GT m/Doom3 Virker litt dyrt, er det noen andre? Pyton sitt virket veldig ukjent men hva vet vel jeg doom 3 følger med.. derfor litt "stivere" pris Ja, for de som spiller Doom3 og trenger skjermkort samtidig, er det et godt tilbud, men hva om han IKKE skal spille Doom3? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 POV 6800GT m/Doom3 Virker litt dyrt, er det noen andre? Pyton sitt virket veldig ukjent men hva vet vel jeg doom 3 følger med.. derfor litt "stivere" pris Ja, for de som spiller Doom3 og trenger skjermkort samtidig, er det et godt tilbud, men hva om han IKKE skal spille Doom3? ja, men ville bare poengtere at det var grunnen Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Personlig ville jeg ikke si at Doom3 er verdt en stivere pris men Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 OK, takk for svar. Er POV et bra merke? og finnes det noen andre alternativer hvor det ikke følger med spill ettersom jeg allerede har det? mvh Sindre Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 OK, takk for svar. Er POV et bra merke? og finnes det noen andre alternativer hvor det ikke følger med spill ettersom jeg allerede har det? mvh Sindre POV er et bra merke, igrunn er alle som produserer 6800-kort meget bra! Så, om navnet ikke er så nøye, så bør du gå for Sparkle kortet jeg linket til tidligere i denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå