Gå til innhold

Hva er det med digitalkamera og "naturbilder"?

swanky

Anbefalte innlegg

Det er mulig det er meg det er noe galt med, men hvilket gen er det som dikterer at alle som kjøper digitalkamera plutselig begynner å ta bilder av skog, blomster, fugler, elg i solnedgang og "stille vann"?!?

Jeg har bestilt et Canon EOS 300D, men jeg begynner å bli seriøst redd for å finne meg selv stående over en blåveis - med makrolinse!

For de av dere som lurer på hva jeg mener, ta en kikk på http://forum.hardware.no/index.php?showforum=209 - Forum for bildekritikk på Akam.no

Endret av swanky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som skjedde med meg når jeg kjøpte digitalkamera var at jeg begynte å gå på fjellet for å ta bilder.

Det er jo sunt og, galskap !

Nei, selg kameraet, det fører bare til galskap ;)

Edit : jeg skulle ta bilder, ikke biler :blush:

Endret av ronnyaa
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp sett gjennom de siste ukenes bilder fra en kamerat, og det er fryktelig døllt med 263 bilder av åker og skog, uansett hvor mye rim som ligger på bakken. Fyren dro jo for f**n til Os (?!?) for å ta bilder...

Jeg blir bare litt redd for å sitte med et kamera oppi skogen en plass og vente på det første snøfallet.

Lenke til kommentar
Det som skjedde med meg når jeg kjøpte digitalkamera var at jeg begynte å gå på fjellet for å ta bilder.

Nettopp det jeg er redd for... Ikke noe for oss som *løper* gjennom 2.-etasjen på Lysverket i Bergen med øynene lukket. All denne "lyrikken"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...