swanky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det er mulig det er meg det er noe galt med, men hvilket gen er det som dikterer at alle som kjøper digitalkamera plutselig begynner å ta bilder av skog, blomster, fugler, elg i solnedgang og "stille vann"?!? Jeg har bestilt et Canon EOS 300D, men jeg begynner å bli seriøst redd for å finne meg selv stående over en blåveis - med makrolinse! For de av dere som lurer på hva jeg mener, ta en kikk på http://forum.hardware.no/index.php?showforum=209 - Forum for bildekritikk på Akam.no Endret 4. november 2004 av swanky Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hehe. Det har vel mye med at blomster ser pene ut, finnes nesten over alt, og de står stille. Du kan knipse i vei uten at de blir lei og må ha tissepause og sånne ting. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dessuten er det utrolig stas å ta macro-bilder av blomster/bier/insekter/denslags - gøysomt med et skikkelig nærbilde av saker og ting. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det som skjedde med meg når jeg kjøpte digitalkamera var at jeg begynte å gå på fjellet for å ta bilder. Det er jo sunt og, galskap ! Nei, selg kameraet, det fører bare til galskap Edit : jeg skulle ta bilder, ikke biler Endret 4. november 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
swanky Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har nettopp sett gjennom de siste ukenes bilder fra en kamerat, og det er fryktelig døllt med 263 bilder av åker og skog, uansett hvor mye rim som ligger på bakken. Fyren dro jo for f**n til Os (?!?) for å ta bilder... Jeg blir bare litt redd for å sitte med et kamera oppi skogen en plass og vente på det første snøfallet. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pft! Du har sikkert bare godt av å tasle litt i skauen! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 :!: sant det. Når eg får meg digicam så skal den brukes primært til å ta bilde av vofsen og skog og sånt og avogtil levende mennesker. Lenke til kommentar
swanky Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Det som skjedde med meg når jeg kjøpte digitalkamera var at jeg begynte å gå på fjellet for å ta bilder. Nettopp det jeg er redd for... Ikke noe for oss som *løper* gjennom 2.-etasjen på Lysverket i Bergen med øynene lukket. All denne "lyrikken"... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pft! Du har sikkert bare godt av å tasle litt i skauen! Stemmer, så du ikke at det lyste ironi av kommentaren Lenke til kommentar
swanky Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Pft! Du har sikkert bare godt av å tasle litt i skauen! Akkurat det er det ingen som betviler :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå