rogema Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nokia 6630 på vei til butikken. http://press.nokia.com/PR/200411/967236_5.html Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 tror det ikke før jeg ser det........ Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jippi! Det har jeg ventet på! Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis det står på nokia sine egene sider, kommer den nok i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 tror det ikke før jeg ser det........ Tro hva du vil, tror Nokia's sider har MER peiling enn deg! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 tror det når jeg ser det!!! importøren for akeshus/vestfold sa nemlig antatt dato 15 DESEMBER... men jeg håper han tar feil! Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 tror det når jeg ser det!!! importøren for akeshus/vestfold sa nemlig antatt dato 15 DESEMBER... men jeg håper han tar feil! Ser hva? Nokia skriver at den er på vei ut til importørene, det den pressemeldingen sier. Sier ingenting om når du kan kjøpe den i butikken. Men det er nærliggende å tro at det ikke vil bli så lenge til. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 ser lappen i postkassa vel! at den er kommet... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pleier å ta noen få dager før den er i butikkene når nokia begynner å levere. Under en uke i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå