j0k3r Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skal ha ny HD nå, siden jeg bare har 80GB fra før.. Har en tusenlapp å bruke.. Så tenkte på 160GB.. Men dere som har peiling; Hvem av merkene er best? Hitachi? Maxtor? Seagate? Western Digital? Fint om dere kunne skrivd hvem som bråker og ikke bråker, hvem som er kjappe og ikke kjappe osv... Gi gjerne en URL til en HD dere syns jeg burde kjøpe.. Har planer om å handle på mpx.no eller komplett.no Takk på forhånd Lenke til kommentar
Dozer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Om du har en tusenlapp, vill jeg kjøpt 200 GB... Jeg har to av de nye WD-diskene, og er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 ja har 1000 spenn, men må tenke på porto også Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Western Digital er jo kongen da, det vet de fleste. Hvis du tåler litt mer støy gå for en sånn en på 200 gb! Tror den er til ca. 900 kr. som s-ata.. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 kan jo legge til at jeg ikke skal ha sata.. Men har hørt at Seagat ikke bråker så mye som de andre? Stemmer det? Har lyst på en som ikke bråker så mye Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Seagate er veldig stillegående disker ja. Har en Seagate og en WD disk selv og Seagate disken er desidert stillest. Har hørt at Samsung sine disker skal være ganske stillegående og. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Må vel nesten si at s-ata er å anbefale. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Seagate er veldig stillegående disker ja. Har en Seagate og en WD disk selv og Seagate disken er desidert stillest. Har hørt at Samsung sine disker skal være ganske stillegående og. Seagate og Samsung er de mest stillegående ja, men du må bestemme deg om du vil ha en stillegående eller den beste på en måte.. ikke at Samsung og Seagate er dårlig, absolutt ikke; men WD leverer jo det ypperste! Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 https://prisguiden.no/produkt/8791 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16006 Eller noe lignende Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Seagate har 5 års garanti! Lenke til kommentar
inSain Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Må vel nesten si at s-ata er å anbefale. ville ikke anbefalt s-ata på et hovedkort som ikke støtter det.. Jeg tviler sterkt på at han har s-ata men ikke vil bruke det Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Seagate har 5 års garanti! Har jeg 5 års garanti på HD'n hvis jeg kjøper en Seagate hos komplett? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Seagate har 5 års garanti! Har jeg 5 års garanti på HD'n hvis jeg kjøper en Seagate hos komplett? Ja, uansett hvor du kjøper dem får du 5 års garanti fra produsenten! Lenke til kommentar
okidoki Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Til jul i fjor kjøpte jeg meg 2stk WD2000BB (2mb Cache, 200GB). Nå har disse diskene røket 3 ganger tilsammen, helt patetiske disker.... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Til jul i fjor kjøpte jeg meg 2stk WD2000BB (2mb Cache, 200GB). Nå har disse diskene røket 3 ganger tilsammen, helt patetiske disker.... Ødelagte ja? Kan det ha vært noe med behandlingen da du satte dem inn f.eks.? Ikke at jeg beskylder deg, men røket 3 ganger?? Hvordan har du fått fikset dem igjen da da? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Seagate Barracuda. Stille, billige, kalde og raske disker. Lenke til kommentar
zvein Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har bare hatt WD disker i maskinene på jobben. Har GX270 med WD disker, og da vi patcha opp disse til SP2 kræsja rundt 10-15 disker. Og det er ikke særlig røff behandling på disse maskinene da de står på et kontor og folka ikke tør å røre på de engang Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Må vel nesten si at s-ata er å anbefale. ville ikke anbefalt s-ata på et hovedkort som ikke støtter det.. Jeg tviler sterkt på at han har s-ata men ikke vil bruke det https://prisguiden.no/produkt/8791 Lenke til kommentar
AzureCloud Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har bare hatt WD disker i maskinene på jobben. Har GX270 med WD disker, og da vi patcha opp disse til SP2 kræsja rundt 10-15 disker. Og det er ikke særlig røff behandling på disse maskinene da de står på et kontor og folka ikke tør å røre på de engang Kjøp heller nytt hovedkort om det er så gammelt og avlegs at det ikke har S-ATA. Hundrelappene for egen S-ATA kontroller er å kaste penger ut av vinduet synes jeg når du kanskje trenger nytt hovedkort. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har bare hatt WD disker i maskinene på jobben. Har GX270 med WD disker, og da vi patcha opp disse til SP2 kræsja rundt 10-15 disker. Og det er ikke særlig røff behandling på disse maskinene da de står på et kontor og folka ikke tør å røre på de engang Kjøp heller nytt hovedkort om det er så gammelt og avlegs at det ikke har S-ATA. Hundrelappene for egen S-ATA kontroller er å kaste penger ut av vinduet synes jeg når du kanskje trenger nytt hovedkort. Vel 2-300 kr er billigere en 1000 da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå