Fro Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Det er jo ingen som har nevnt E3 noe særlig her. Hva er deres meninger om hva de forskjellige aktørene har vist? IMO, er jeg mest imponert over MS. De har vist orginale og helt nydelige grafiske tittler! Som Blinx, f.eks. Kanskje det mest revlusjonerende plattform spillet siden Mario 64. XBOX Live høres jo helt supert ut.. Hvis ikke Nintendo har noen nye tittler på lager i dag, så er jeg utrolig skuffet over Nintendo. De har ikke vist noe vi ikke viste om på forhånd... Men, de tittlene de har vist(Mario Sunshine, Zelda, Metroid og Star Fox) har en veldig høy kvalitet. Sony var skuffende også syntes jeg, men de har noen spennende nye tittler. Også er det jo gode nyheter for alle PS2 eiere at Jeg har en feeling på at det beste kommer i dag. Noen store overraskelser.. Som noen Rare multiplatform spill, just you wait and see! Deres meninger? [ Denne Melding var redigert av: Fro på 2002-05-24 14:34 ] Lenke til kommentar
Chester Skrevet 25. mai 2002 Del Skrevet 25. mai 2002 mange gode titler her ja... min yngling: SOCOM: US Navy Seals Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå