dangerc Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hei har 1 stk høyttalersett fra Logitech (Z.2200) har nå klart og ødelegge fjernkontrollen til det settet, noe som gjør at subben ikke får signal. (det er kretskortet inni fjernkontrollen som har takket for seg). så jeg lurer på om det er noen som har opplevd det samme. garantien er desverre gått ut. og det vil jo være dumt og kaste hele settet bare på grunn av at fjernkontollen er ødelagt. tenkte jeg skulle sende en mail til logitech for og høre om det er mulig og skifte ut fjernkontrollen men jeg lurer på om det er noen som har noen ideeer først om det er mulig og og ordne en ny fjernkontroll på annet vis ellerno. litt kjipt og måtte betale en masse for og få en ny fjernkontroll hvist det er mulig og fikse det på andre måter. Mvh: Christopher Feste Larsen Lenke til kommentar
jostor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis det er under 5 år siden du kjøpte det, så gjelder reklamasjonsretten. Da skulle du få ny fjernkontroll. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis det er under 5 år siden du kjøpte det, så gjelder reklamasjonsretten. Da skulle du få ny fjernkontroll. Jepp, sjekk lovdata.no og siter litt derfra i en mail du sender. Hvis en vare er ment til å vare x antall år, skal du kunne reklamere hvis den går i stykker før den tid (og du ikke har ødelagt den med brukerfeil). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå