int20h Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ett skritt nærmere ATI R500 ATI har avsluttet designprosessen i forbindelse med sin kommende R5xx grafikkbrikke. Dette vil bli selskapets første modell med støtte for Shader Model 3.0. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Koselig å se at det ihvertfall er framgang på skjermkortfronten, i motsetning til feks CPU, der det skjer lite om dagen. AtW Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Herregud, 2,4 ghz 512 mb ddr4 ? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel hvor sant det er vet jeg ikke, men mener det er høyst sansynelig... There will be an AGP version of the R5x0. It'll use a PCIe->AGP bridge chip developed by ATI, codenamed Rialto. http://www.beyond3d.com/forum/viewtopic.php?t=17823 Lenke til kommentar
arokh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Helvete jeg som nettop la ut over 3000 kroner for x800 så kommer d ny generasjon som gjør mitt kort SUGENT igjen Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 kortet ditt er vel fremdeles ganske bra hvis du ser på ytelse? men merkelig at det går så kort tid mellom kortene Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel tror ikke det tar så kort tid som mange tror, R5xx er neppe i butikkene før tidligst Høsten 2005. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 tror jeg flyter rett over x800 morroa og kjøper r500 når det kommer! Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Helvete jeg som nettop la ut over 3000 kroner for x800 så kommer d ny generasjon som gjør mitt kort SUGENT igjen Kortet blir ikke DÅRLIGERE når det kommer ett nytt ett. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jaja. Sitter nå på et X800 Pro BBA jeg, da. Men tipper at jeg ikke kommer til å bytte. Men R500 ser jo rimelig bra ut, da. Lurer på hva nVidias svar på dette kommer til å være... Lenke til kommentar
chil Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 altså at folk blir oppgitt siden di har kjøpt et x800pro å nå kommer det et nytt er jo litt feil. Det vil alltid komme noe nytt. Å vi på hw.no har alltid 1-2 genrasjoner bedre ting en det vi egentlig trenger Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel tror ikke det tar så kort tid som mange tror, R5xx er neppe i butikkene før tidligst Høsten 2005. Hmmm... Neste vinter kan vi altså se R500 grafikkort, dobbeltkjerne prosessorer med 64 bit extensions og en Windows som støtter dette. Og Elder Scrolls IV. Da skal jeg kjøpe ny maskin... Man kjøper når behovet er der, ellers hadde man aldri fått kjøpt. Det er alltid noe bedre på gang. Geir Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 1.halvdel 2005, kan jo være alt fra 1.januar til 30.juni. Og så må man regne et par måneder fra papirlansering til man faktisk har kort i butikkene. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel så har vi den planlagte R480 brikken som skal falle imellom X800XT og R5xx, for ikke å snakke om at X800 serien enda ikke har nådd markedet for fullt enda. Tviler på at Ati skyter seg selv i foten.... Lenke til kommentar
oarnoy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel, hvis det kommer kun i pci express, så vil vel salget gå dårlig? Hvor mange hovedkort med pci express er å få kjøpt i nettbutikker idag? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel, hvis det kommer kun i pci express, så vil vel salget gå dårlig? Hvor mange hovedkort med pci express er å få kjøpt i nettbutikker idag? Men kortet kommer ikke 'i dag', gjør det det da? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Vel, hvis det kommer kun i pci express, så vil vel salget gå dårlig? Hvor mange hovedkort med pci express er å få kjøpt i nettbutikker idag? En del, og fler er jo på vei. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er spennende men tviler vi kommer til å se noe nytt kort før det begynner å nerme seg 2006. PCI-E versonen av dagens kort har jo ikke fått tid til å generere inntekter enda. Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg har hørt snakk om at det skal være 512mb ddr4 på R5xx brikken, fakta? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå