Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ahahahahaha. Vis meg én gang jeg har linket til Fox. BTW: MichaelMoore.com er ikke en kilde. Du var bare et eksempel. Skrev heller ikke MichaelMoore.com, skrev Michael Moore. Greit, det er fikset. Vis meg én gang jeg har kommet med en link som har vært partisk. Hvor ofte kommer jeg med linker, egentlig? Nevner jeg tall (som jeg har gjort mye nå rundt valget) kan jeg komme med mange kilder, og da kun bekreftede tall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 I USA i 2001 var det 159,030,000 voksne kristne, ifølge NSRI. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tja ... Under bush så har det blitt flere fattige, flere arbeidsledige, de har fått stor utenlandsgjeld, de rike har blitt rikere. Irak er sprengt i fillebiter, saddam er tatt, men landet er på vei ut i total kaos og mayhem. Amerikanske og andre soldater dør som fluer der. Afganistan er sprengt (ikke i fillebiter siden lander allerede var i fillebiter), Bin laden ikke tatt, alqaida ikke knust, demokrati innført, men landet har ingen fremgang og står på stedet hvil. Noe motstand mot Soldatene våre. FN har er kjørt i grøfta Europa har fått fingen, og en større terrorfare (siden vi blir tvunget med i krig). med andre ord, en meget god og suksessfull president - way to go ... Dette ville aldri kerry ha klart på 4 år, den sullemikkelen. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 demokrati innført, men landet har ingen fremgang og står på stedet hvil. Og fremgang er? Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nei, hvorfor skulle du få en ferie? Det er jo ganske rasjonelt å sette spørsmålstegn ved at svært mange kriger utføres i de respektive guders navn. Ifølge denne siden er 85% av USAs befolkning kristne. Om det er et realistisk tall, vet jeg ikke, men jeg kan umulig tenke meg at det er under 50%. Hehe, jeg siktet til at jeg lett begynner med personangrep, skjellsord, kverrulering og trass når jeg kommer i gang med temaet. Men om tallene dine er riktige er de etter mitt syn temmelig skremmende. Er det troende kristne eller "på-papiret-kristne" det er snakk om forresten? Ble litt nysgjerrig Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The United States, as a developed nation, is noteworthy for its high level of Christian religious devotion. However, the percentage of Americans calling themselves Christian has declined somewhat in recent years from 86.2 percent in 1990 to 76.5 percent in 2001. Slik jeg leser det, er dette troende kristne. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 The United States, as a developed nation, is noteworthy for its high level of Christian religious devotion. However, the percentage of Americans calling themselves Christian has declined somewhat in recent years from 86.2 percent in 1990 to 76.5 percent in 2001. Slik jeg leser det, er dette troende kristne. Ikke bra når en så stor makt som USA følger en bok som kan tolkes såpass fritt som bibelen Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nyhetene skriver stadig om sprengte oljeledninger. Link? Hvordan har du klart å ignorere disse hendelsene? Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Nyhetene skriver stadig om sprengte oljeledninger. Link? Hvordan har du klart å ignorere disse hendelsene? Hvis ikke du kan komme med noen dokumenterte påstander bør du holde deg for god til å slenge ut påstander i hytt og pine. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=203160 <-- der er en ødelagt ledning http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=251651 <-- et tømt ammunisjonslager Lenke til kommentar
Cera Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233603 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=233434 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=203160 Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) LØGN!!! VG er noen jævla sosialistsvin, dette er kun for å sverte Bush!! Endret 4. november 2004 av DuTTZi Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hahahaha tatt på senga? fjotten: hehe er det så at fremgang ikke er nødvendig bare man har demokrati? hmm ... altså, de burde slutte å syte og pelle seg i arbeid med andre ord. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 LØGN!!! VG er noen jævla sosialistsvin, dette er kun for å sverte Bush!! Fordi de sier at irakiske oljeledninger blir sprengt av muslimske opprørsgrupper? Kilden er forresten NTB, antar da at de også er såkalte "sosialistsvin" Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 LØGN!!! VG er noen jævla sosialistsvin, dette er kun for å sverte Bush!! Fordi de sier at irakiske oljeledninger blir sprengt av muslimske opprørsgrupper? Kilden er forresten NTB, antar da at de også er såkalte "sosialistsvin" Jeg tror kanskje han mente det ironisk. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hahahaha tatt på senga? fjotten: hehe er det så at fremgang ikke er nødvendig bare man har demokrati? hmm ... altså, de burde slutte å syte og pelle seg i arbeid med andre ord. Kort sagt: Ja. For å si som Bushern, "It's hard work". Det kommer til å ta tid, lang tid for afghanerne å få et velfungerende og oppegående land. Jeg mente at demokrati er fremgang. Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Nyhetene skriver stadig om sprengte oljeledninger. Link? Hvordan har du klart å ignorere disse hendelsene? Hvis ikke du kan komme med noen dokumenterte påstander bør du holde deg for god til å slenge ut påstander i hytt og pine. Nei det gidder jeg ikke. Det var jo ikke jeg som påstod det (selv om jeg vet det stemmer). Kan forresten opplyse om at Bush vant valget. Her har du en link: http://www.dagbladet.no/magasinet/2004/11/03/413369.html Endret 4. november 2004 av Feynman Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Skjønte ikke at det var ironi. Sorry DuTTZi, dessverre rapporterte jeg det Til moderator: kan dere vennligst bare glemme rapporten, så skal jeg prøve å skjerpe mine ironisensorer Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Men ikke dømtIrak og Afghanistan: Demokrati innført. Irak: ikke ennå. Afghanistan: krigsherrene har fortsatt for mye innflytelse til at dette kalles demokrati; ordet betyr jo folkestyre.Antall dråper olje forsvunnet: 0 Nyhetene skriver stadig om sprengte oljeledninger. Men ikke dømt Tatt og venter rettsak. Hva er problemet? Irak: ikke ennå. Afghanistan: krigsherrene har fortsatt for mye innflytelse til at dette kalles demokrati; ordet betyr jo folkestyre. Begge to er mye, MYE nærmere enn de har vært og er på bedringens vei. Så om det ikke er det perfekte demokratiet nå betyr ikke at vi ikke kan kalle det et demokrati. Nyhetene skriver stadig om sprengte oljeledninger. Link? I rekkefølge: Vesten skal da være demokratisk og det skal etter hva amerikanerne ønsker også Irak bli. Da er ikke saken over før Saddam er dømt. Det er ikke nok å arrestere folk, det er et problem om folk tror det. Mulig Afghanistan og Irak er på bedringens vei, jeg håper det. Etter et par tusen år med bråk, krig og konflikter i midtøsten vil jeg vente med feiringen til jeg ser det faktisk fungerer. Mulig du har problemer med å finne artikler om sprengte oljeledninger, derfor ordnet jeg dette Google-søket for deg. (Results 1 - 10 of about 630) Lenke til kommentar
DuTTZi Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ikke noe problem Burde kanskje slengt på en eller lignende...da jeg har merket meg at lignende kommentarer faktisk ikke har vært ironiske. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå