skinner Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Laget en animasjon her om dagen og når den var ferdig rendret satt jeg med 500 .tif filer. Er det et program som kan sette sammen animasjonen bilde for bilde automatisk og helst lagre det ut som .mpg eller .avi fil? Vet ikke hvorfor Cinema 4d ikke lagret den som en ferdig animasjon (siden den har gjort det før) og det er første gang jeg har hatt dette problemet. Noen ideer? Lenke til kommentar
hanszpett Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Det enkleste er kanskje å bruke Premiere. Men i de fleste 3D programmer så har du muligheter til å lage film av ferdig rendrete bilder. Har ikke brukt Cinema 4D så mye... Endret 4. november 2004 av hanszpett Lenke til kommentar
beinbikkja Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Sjekk ut et program som heter VirtualDub, tror tilogmed det er freeware Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Quicktime Pro kan også gjøre jobben. (300 spenn for lisens tror jeg) da får du også muligheten til å konvertere mellom ganske mange forskjellige format, kan være kjekt å ha. (Jeg bruker det i hvert fall mye). Ellers har du sikkert stillt inn noe feil i "render" og krysset av for bildeeksport fremfor film. Ikke nødvendigvis å forakte dét, særlig ikke hvis videofilen skulle være en ferdig komprimert fil med DV-codec. Skal du lage 3D til f.eks. en DVD kan det jo faktisk være lurt å ikke gå via komprimert DV til nok en komprimering for DVD... Lenke til kommentar
skinner Skrevet 10. november 2004 Forfatter Del Skrevet 10. november 2004 Takker for svar folkes, fant Adobe Premiere og fikk noe å pusle med utover kvelden og natta. Tok sin tid å endre "display image time 0:00:00:10" til noe mer passelig, men det gikk Det var intro til en DVD/VCD og det var greit å ha det i ukomprimert form - har slitt med mye tap av kvalitet - så takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå