chma Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Noen anelse hva som kan være galt? Har prøvd å spille gjennom tapen først. Har prøvd både Avid Freedv og et capture program jeg ikke husker navnet på uten hell. Blir bare en stor fil. Noen som aner hva som kan være galt, bruker et Sony Trv-33 kamera. Begynner å bli passe frustrert nå, driver på med et lite video prosjekt og har 7-8 taper a' 60min så å ta over 60min lange klipp er ikke aktuellt da blir det dobbel redigering, redigere kilden for så å redigere dette igjen... Når man er i gang, noen forslag til redigeringsprogram? Har ikke redigert nevneverdig mye før. Skal ha noe stabilt om det så koster litt er enn andre får det heller være så lenge det er stabilt. Det eneste kravet jeg har er at den støtter 3 lydspor og 2 videospor... Håper noen har tips osv før jeg sender kameraet i veggen Lenke til kommentar
pr Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Pinnacle 9 har det du trenger. Men du må ha + versjon for å få 2 billedspor og 2 lydspor + 1 lydspor til f.eks musikk. Capture der deler opp hver gang du trykker space, eller tidskoden, eller ved faste tidepunkt som hvert 10sek, eller ved stor endring i innhold på videoklippet. Du kan velge selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå