AssMan2003 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja, jeg vet.. Explorer som må avbrytes-tråder er det i haugevis, og det finnes en søkefunksjon på forumet.. Jeg har søkt men kom ikke frem til noen med samme problem.. Tingen er den at når jeg hadde med noen filmer til en kamerat her forleden, så klikket explorer hver gang vi gikk inn i den mappen vi hadde lagt filmene i.. Explorer ble også ganske grinete enkelte ganger når vi var inne på dvd-platen filmene lå på.. Måtte kopiere de i DOS(ledetekst) for at det ikke skulle klikke, men som sagt, når jeg gikk inn på mappen de var kopiert til, så måtte explorer avslutte. Noen som vet hva dette kan være? Kan det være dvd-platen? eller windows? På forhånd takk.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 har samme problemet selv med enkelte mapper, er nok ikke noe galt med cd`n du kopierte fra, er slik der jeg har html-filene mine, som er laget selv... er også slik på noen andre mapper... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå