joano Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er det noen som vet om det går ann å gjøre så man kan bruke lydklipp som ringelyd, jeg det går på mange andre mobiler! Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 SE har alltid hengt litt etter med teknologien.. så nei, du kan ikke det.. Kan ikke skifte meldingslyd på de engang.. Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Liker se jeg, synes de funker fint jeg tror ikke det går med lydopptak til t610.. gjikk iallefall ikke på min t610 Endret 4. november 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det at man ikke kan velge egen meldingslyd har irritert meg litt. Burde ikke være verre fra SE at det kan legges inn i en SW-update? Kan ikke se for meg at det skal være HW-bestemt. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Dårlig emnefelt som kun inneholder mobilens navn og "hjelp". Sier ingenting om emnet. Ettersom dette er et spesielt stor problem akkurat i mobilforumet, velger vi å stenge slike tråder her. Og trådstarter har vel egentlig fått svar på spørsmålet allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg