Gå til innhold

navn på foretak...forslag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

* Pc-Hjelper'n Hjelper, fort, kjapt og billig! Pc-Hjelper'n

* Data Hjelp - Står du fast? Er pcn svart? Ring oss!

* DataXpress - Mangler du data, eller kunnsakp? Ring oss da vell! Vi har ett less!

* XpressData - Hjelper deg kjapt og kunnskapsrikt!

* Din Data - Har ikke din pc S-ATA? Så ring Din Data!

* Pc & Support - Ikke alle kan kalle seg det samme som oss! 1337 (Klapp klapp)

:thumbdown: nettop logge sjuk i snart ei uke, ikke mye smart som kommer ut til fingrene mine :roll:

Lenke til kommentar

Jeg tror det er lurt å ha ett navn som er forholdsvis lite (2, max 3 stavelser) og ikke nødvendigvis har noe med data å gjøre.

For eksempel: dino, eros .. ett eller annet slik.

Da blir det unikt og enkelt å huske, noe som er mye viktigere enn å forklare hva bedriften driver med i navnet.

Har ikke noen supre forslag akkurat nå, kanskje senere.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er lurt å ha ett navn som er forholdsvis lite (2, max 3 stavelser) og ikke nødvendigvis har noe med data å gjøre.

For eksempel: dino, eros .. ett eller annet slik.

Da blir det unikt og enkelt å huske, noe som er mye viktigere enn å forklare hva bedriften driver med i navnet.

Har ikke noen supre forslag akkurat nå, kanskje senere.

tror jeg støtter den. så får heller eks "Pc & Support" stå under selve navnet:D

Lenke til kommentar

Husker ei platesjappe i Lofoten på 80 tallet som skifta navn til Noregs Heitaste (husker ikke det gamle navnet siden jeg bare var 6-7 år på den tiden) og fikk en pris for å benytte norske navn i god stil. Var på den tiden det var populært å kalle foretaket for alt mulig på engelsk.

Jobber mot bedriftsmarkedet og kommer borti mange rare firmanavn, og kanskje det beste navnet så langt er Rederiet Landkjenning... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...