underground Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har bestillt en PStwo og har fra før ett PC ratt og pedaler. (momo racing force) fra logitech. Er den noen som vet eller har prøvd om dette funker på ps2/two? vet at noen playstation 2 ratt funker på pc så det ville jo vært fint om det funker omvendt også. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Har litt blandede erfaringer, men de fleste ratt (USB) fungerer vel når du har kommet til selve kjøringen. På enkelte spill måtte jeg bruke gamepad'en for å styre i menyer osv, så når det skulle kjøres kunne jeg bruke ratt / pedaler, som fungerte som bare det. Lenge siden jeg nå har brukt rattet, og har ikke det du har kjøpt, men en momo versjon som kom ut for en tid siden, men skal teste med WRC 4 en av de nærmeste dagene og kan komme med nye tilbakemeldinger da. Har forresten dette settet -> Lenke til kommentar
underground Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Ja hadde vært fint med en tilbakemelding. Sparer jo endel penger ved å slippe å kjøpe enda ett ratt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå