Leif Arne Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Når jeg spiller Morrowind nå for tiden så kan det plutselig bli minimert til oppgavelinjen helt av seg selv og jeg er sikker på at jeg ikke kom borti windows tasten.Dette har skjedd en par ganger nå og det står at cpuen brukes 100% og den er 63 grader varm.Kan det være derfor det plutselig blir minimert,og har dette skjedd til noen av dere så må dere si ifra, fordi kanskje det er en bug i spillet??? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er helt normalt at spill sluker 100% av CPU-tida. Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Men er det vanlig at spill blir plutselig minimert???? Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Kan det ha noe med CPU'en i hele tatt at spill blir minimert?? Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 det er ikkeno popupgreier da? skjer med meg noen ganger når jeg spiller at spillet legges ned på oppgavelinjen pga no sånn "gratis bla bla bla" greier... Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Nei jeg får aldri sånne popup greier fordi jeg har brannmur.Men kan det være noe annet da? Lenke til kommentar
Daffadu Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Virus-warning, update elns? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Nei jeg får aldri sånne popup greier fordi jeg har brannmur.Men kan det være noe annet da? Brannmur er INGEN garanti mot popups! Lenke til kommentar
salah Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Kanskje det hadde vært noe å sjekke om du har noe spyware/adware på maskinen? Last ned Ad-Aware SE Personal Edition 1.05, oppdater programmet og scan! Eller finnes det ingen oppdatering for spillet? Håper det hjalp! Endret 5. november 2004 av pavlion Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Jeg fant ingen popups på maskina,men jeg har norman antivirus som står på sanntidssøking hele tiden kan det være noe med det???Men jeg synes det er litt rart hvis det har noe med det fordi det kommer aldri noen feilmelding eller warning eller no sånt når spillene blir minimert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå