klingtai Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) En liten samling av linker til sider som beskriver anomaliteter ved valget. Jess jess, fair election my ass! http://www.prisonplanet.com/articles/novem...04votefraud.htm Nå kan dere bare krangle så mye/lite som dere vil for meg. Jeg er skråsikker på at dette valget også var "rigget"! Update: Jodda sann, her hagler det inn ja! http://www.blackboxvoting.com/ (pssst. gratis bok i pdf-format her også) Lekkert? Endret 3. november 2004 av runmad Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Konspirasjonsteorier! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Exit polls and ‘actual’ results don’t match. OMG! Kill Bush, he stole the election! Kerry har innsett at han tapte, kan ikke du òg gjøre det? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Sensurert av meg selv. Endret 4. november 2004 av runmad Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Kerry har innsett at han tapte, kan ikke du òg gjøre det? Nei. Lenke til kommentar
kag Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Konspirasjonsteorier! ... er svaret på alt vi ikke liker! Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Konspirasjonsteorier! ... er svaret på alt vi ikke liker! Et greit svar når man er tilfeldighetsteorist. Forresten.......noe er rart her. Hvor er Seixon? Kanskje kontrakten med CIA gikk ut? Tilfeldigheter? Neida, bare tuller nå! Endret 3. november 2004 av runmad Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Konspirasjonsteorier! ... er svaret på alt vi ikke liker! Et greit svar når man er tilfeldighetsteorist. Eller kverulant. Eller paranoid. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 ... er svaret på alt vi ikke liker! Er svaret på latterlige konspirasjonsteorier. Jeg VISSTE at dette kom til å komme. Innse det: Bush vant. Tough luck. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Innse det: Bush vant. Tough luck. Eventuellt: Bush vant. Yay. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) ... er svaret på alt vi ikke liker! Er svaret på latterlige konspirasjonsteorier. Jeg VISSTE at dette kom til å komme. Innse det: Bush vant. Tough luck. Ja. Du har rett. Jeg får prøve så godt jeg kan å komme over denne knusende fortvilelsen jeg føler. Duh. Jeg er bare overrasket over hvor lett folk har for å rope konspirasjonsteori. Endret 4. november 2004 av kag Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Jeg er bare overrasket over hvor lett folk har for å rope konspirasjonsteori. Det samme skrek de også, når folk påstod at det ikke fantes MØV i Irak. I remember sooooo well..... Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kerry har innsett at han tapte, kan ikke du òg gjøre det? Tviler jeg på han har. Men han sier så for ikke å virke som en sytepave og ødelegge for demokratene i fremtiden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Og grunnen til det er? Eller er dette bare noe du har bestemt deg for å mene fordi du nekter å tro at Bush vant? Endret 4. november 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
alexf Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kerry har innsett at han tapte, kan ikke du òg gjøre det? Tviler jeg på han har. Du fikk altså ikke med deg valgmålingene, eller Kerrys concession speech? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 runmad : Kan du være så snill å slutte med spam poster? Med det mener jeg en-svars svar, og "YHAHOOOO!!!!! JIIIHAAAA!!" med store bokstaver. Slikt kan føre til advarsel om det fortsetter. Takk Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Den "YHAHOOOO"-saken var vel kanskje litt unødvendig. Sorry! Men jeg skjønner ikke helt det med "en-svars svar"-poster og hvorfor det skal være "spam". Mulighetene for å utrykke meg, blir jo svært begrenset da... BTW. Tror du noen på hw.no har tid til å fikse post counteren min? Den har tydeligvis hengt seg opp av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Den "YHAHOOOO"-saken var vel kanskje litt unødvendig. Sorry!Men jeg skjønner ikke helt det med "en-svars svar"-poster og hvorfor det skal være "spam". Mulighetene for å utrykke meg, blir jo svært begrenset da... BTW. Tror du noen på hw.no har tid til å fikse post counteren min? Den har tydeligvis hengt seg opp av en eller annen grunn. Er det ikke bare det at den ikke teller med det innleggene du poster i OT som gir deg det inntrykket da? Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Er det ikke post-tellig i OT kategorien altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå