Marcelo Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) pc`en min har klikka helt og eg vett ikke ka eg skal gjør i det hele tatt, for jeg har ikke tilgang te noe. noen som vett om noen som er flinke med pc reparesjoner og som heller ikke tar så mye betalt for det i Stavanger????? Endret 3. november 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 hadde vert veldig greit hvis noen kunne hjulpet meg ut med dette Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Noen i Stavanger så driver med pc reparasjoener og som ikke tar for mye betalt for jobben?? Lenke til kommentar
HPh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kunne du forklare litt tydligere hva problemet er for noe? kommer ikke fram hva som er galt med PCen din utifra postene dine. Så er det kanskje noen som kan hjelpe, personlig er jeg ikke altfor god. BTW, mener at dumping (mener det er det det heter, rett meg hvis jeg har feil) av poster ikke er så veldig populært på forumet. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kanskje du skal forklare litt hva som er problemet. Starter maskinen i det hele tatt? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) BTW, mener at dumping (mener det er det det heter, rett meg hvis jeg har feil) av poster ikke er så veldig populært på forumet. d heiter Bumping og det er ikkje spesielt godt likt her! spesielt viss en moderator ser d kan ikkje du forklare oss ka som feiler pc'en din.. så er d sikkert noken her som kan hjelpe deg me d! Endret 4. november 2004 av Tonickup Lenke til kommentar
HPh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 en feil bokstav feil, ikke dårlig det , så nå har jeg lært noe nytt idag og. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) maskinen startet men det var bare at elt var øddelagt, kom ikke inn på noen ting og jeg har hatt mange problemer med pc`en før. jeg har nå formatert pc`en og jeg har et annet problem og det er at en av harddiskene mine ikke funker og det er der jeg har alle mine ting, så det er ikke så kjekt bildet forklarer sikkert litt. Er faktisk ganske lei av at det alltid er noe gale med pc`en min, derfor jeg lurer på om en person som ikke tar for mye betalt for dette kunne fikset pc`en min for meg.?? Endret 4. november 2004 av Marcelo Lenke til kommentar
HPh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ved første øyekast ser det ut som om hardisken din har levd sine gode dager, hardisken har vært formatert før? Hvis du har to fysiske disker, kan du prøve og koble ut d-disken og se om du forstsatt har problemer. Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 harddisken har det ikke vert noe gale med før den er tross alt 1måned gammel, så den har ikke levd så lenge. jeg formaterte den når jeg fikk den og ikke andre ganger en det Lenke til kommentar
HPh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hmm, rart det, har du prøvd hardisken i en annen PC? kunne prøvd på det og se om du fikk den samme meldinga. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Jeg fikk samme meldinga etter at jeg formaterte også. Bare trykk på yes så virker den igjen, men da mister du det som er innpå den. Lenke til kommentar
drool Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvilket filsystem er det du kjører på Systemdisken din? Og hvilket filsystem kjører du på disken/partisjonen der "tingene" dine ligger? Lenke til kommentar
Marcelo Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 hmm, rart det, har du prøvd hardisken i en annen PC? kunne prøvd på det og se om du fikk den samme meldinga. Jeg husker at jeg hadde problemer med å få pc`en til å finne denne harddisken første jeg satt den i pc`en, jeg hadde og problemer med å få den til å virke og. til slutt når jeg fikk den til å virke var det etter formateringen. men hadde vert greit å få åpnet denne får jeg har alle mine ting her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå