Gå til innhold

Når fragmenterte du sist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-24 12:50, the_ruthless skrev:

Har'ke defragmentert min harddisk noensinne. (Jaffal ikke denne nye. Har hatt den siden februar.) Noen som vet om noen bra tools for å defragmentere? Liker ikke Windows' sin...



 

Jeg liker heller ikke Windows sin defrag.

 

Anbefaler O&O Defrag http://www.oosoft.de/english/products/oode...agv4/index.html.

Etter min mening det beste defragmenterings programmet som finnes.

Masse innstillinger + at den kan defragmentere flere partisjoner samtidig.....

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: Solaris på 2002-05-24 14:12 ]

Lenke til kommentar

Jeg defragmenterte en gang i Windows XP for å sjekke om det var noen forskjell ifra Windows 2000.

Og det var det! (En forskjell: Det står etter analyseringa i Windows 2000: "We recommend you to defragment this partition" Windows XP: You should defragment thid drive" eller no. Det var i alle fall "recommend" og "should" som var hovedforskjellen...

Lenke til kommentar

Akkurat defragga nå!

Installerte ny hdd og la inn OS på nytt, og da gjør jeg det alltid etter at jeg har lagt inn alle programmer og spill.

Derimot går det vel litt lengre etter den første...prøver å gjøre det en gang iblant, men det er ikke alltid jeg husker på det :oops:

Bruker forøvrig Norton's SpeedDisk til jobben.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-25 13:42, RogueFreak skrev:

Akkurat defragga nå!

Installerte ny hdd og la inn OS på nytt, og da gjør jeg det alltid
etter
at jeg har lagt inn alle programmer og spill.

Derimot går det vel litt lengre etter den første...prøver å gjøre det en gang iblant, men det er ikke alltid jeg husker på det :oops:

Bruker forøvrig Norton's SpeedDisk til jobben.



 

blir disken noe særlig fragga når du install'er os og software? når disken er nyformatert burde det jo være "uendelig" med plass til å legge _hele_ filer i rekkefølge!(?)

 

problemet er vel større når du begynner å gå tom for plass, og sletter litt her og litt der for å få plass til store filer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...