Feh Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Hvis han ikke har skumle hensikter.. Jeg tipper han har planer om å... TA OVER VERDEN OG BRENNE OSS OMG WE'RE ALL GONNA DIE!!!! Menne, back to reality, han er jo komplett mongis da hvis han gir bort en slik telefon gratis. Han sitter sikkert i gostolen hjemme og LER av dere ynkelige som desperat prøver å få tak i free mob Lenke til kommentar
rivrusk Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan ikke helt skjønne hvorfor noen gidder å bruke 25 kroner på å lure noen for "ingenting" for å si det sånn. Det er gratis å legge ut annonser hvis det er "gis bort" Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 kan jo vær han prøver å få folk intereserte i å få den. men så kansje så seie han at han vil ha penger for den? blir jo gratis "salg" Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kanskje det er en norsk lavbudsjettsversjon av de nigerianske svindelmailene. Når du takker ja til tilbudet er det bare én bitteliten pengesum man må ut med for å få tak i herligheten. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 THERE IS NO SUCH THING AS A FREE LUNCH Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 I second that.. Jeg måtte betale for min Z1010, hehe! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) Kanskje han er pedo å prøver å lokke med gratis mob...som andre stygge geitisa som ikke får seg no på ærlig vis gjør med godteri t snørrunger... EDIT: Sorry...Har bare lest meg nedover listen med poster...så ikke at denne var så gammel... Endret 12. november 2004 av Fat_ASS Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Skal aldri si aldri! Det har skjedd og skjer til en stadighet. Folk gir bort gratis stuff som er for godt til å være sant. Er jo ikke lenge siden det var en mann som solgte en NY mercedes for vrakpanten (1500,-), pga en skilsmissekrangel med kona. Selv om jeg tviler på at finn.no eksempelet er sant da. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Tviler nå på om denne mobilen ville utgjøre en stor post på noens skilmisseoppgjør. Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 OppgjørsformKontant ved avhenting Er den ikke gratis da? Klarte han virkelig å kjøpe en telefon uten garanti? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå