Arrrrow Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 er d noen andre en meg som har bestilt GtaSanAndreas i fra Bestshop.no ??... jeg bestilte det for en veke siden. men har enno ikke fått det. betalte med kredittkort, og har sendt mailer til dei men dei har ikke svart... Føler meg lurt... Men er d noen som har kjøpt noe der før ?? eller har samme problem som meg ?? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Er det ikke de som tilbyr gratis frakt og greier? Edit: De har vel forresten ikke lov til å trekke kontoen din før spillet har forlatt butikken, stemmer ikke det? Endret 3. november 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Arrrrow Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 joda gratis frakt og spillet til 499,- vet ikke om dei har lov å trekke penger.... men er ikke fornøyd men måten dei behandler ``kunder`` på... har ikke svart på mailene mine Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 de svarer meg alltid iløpet av en dag. de hadde fått for få spill når jeg bestilte så jeg avbestilte og kjøpte det på elkjøp istede for 20 kr mindre Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg har forhånsbestillt det fra bestshop.no og jeg liker faktisk kundeservicen. dem svare iløpe av 24tima. +at jeg fikk spillet iadg. Det er heller ikke demmes feil at dem ikke fikk inn nokk eksemplara til alle bestillingene. Endret 4. november 2004 av CHB3 Lenke til kommentar
rscue Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Spiller jo ingen rolle om de har nok eller ikke, da skal de varsle kunden om det, og de har ikke lov å trekke noen kredittkort før varen er klar for utsendelse.. Dette må de være forsiktige med etter som kredittselskapene kan trekke tilbake tilatelsen til bruk av kreditt kort RScue Lenke til kommentar
CHB3 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Spiller jo ingen rolle om de har nok eller ikke, da skal de varsle kunden om det, og de har ikke lov å trekke noen kredittkort før varen er klar for utsendelse.. Dette må de være forsiktige med etter som kredittselskapene kan trekke tilbake tilatelsen til bruk av kreditt kort RScue Det er ulovelig og trekke peng fra kredittkorte før varen er sendt fra foretningen Endret 4. november 2004 av CHB3 Lenke til kommentar
Arrrrow Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 nå har eg avbestilt spelet.. å håper dei leser mailen min, og ba dei sette tilbake pengene. har sendt 3 mailer til [email protected] å har enno ikkje fått svar, så eg stole ikkje på den butikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå