Hookster Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 PC-en(Compaq presario,ettelleranna) til en venn av meg låser seg vær gang den kommer inn i windows. Noen som vet hva dette kan komme av? flere som har opplevd det samme med compaq PC-er? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 slike "ferdig-maskiner" har en restore-CD. boot opp med den å svar ja/yes/neste/next til alt er ok... neida, men prøv å installere et annet OS i tillegg. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 jeg tror "noen" (dvs han kameraten -eller sletta visse systemfiler den restorecd'en er ganske grei,ja! vi burde alle være bedre til å ta image av disken, og ikke bare backup :smile: (noen som kan låne meg en brenner? :?: ) Lenke til kommentar
Viva Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Nei brenner får du kjøpe selv. "Compaq Presario" er jo en av de dårligste bærbare som finnes på markedet idag også. recovery til pres. tar vel 2,5 timer å kjøre mens på uniwill pc'er går det 45min smell i en PCMCIA harddisk på 60GB fra http://www.mountainsolutions.com istedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå