Gå til innhold

Whitebox ALT for mange kunder?

Anbefalte innlegg

Etter å ha sett testen til Itavisen og lest en masse om den 1557 modellen som de selger bestemte jeg meg for å teste en bestilling. På forhånd hadde jeg fått med meg at folk bruker måneder på å få maskinene og i tillegg ofte med feil komponenter. Men siden jeg har "god" tid og de jo er billigst, sendte jeg av gårde en bestilling (en slags test). Samtidig sendte jeg et par mail med spørsmål som jeg ikke har fått svar på. Har de virkelig så mye å gjøre at de ikke klarer å svare mail? Må jeg ringe? Og jeg valgte jo ikke noen betalingsmåte, er det kun oppkrav hos dem?

Og prisen på itavisen til 9995 kan jo ikke skaffes med like specs. Skal man ha med Dvd brenneren måtte jeg jo opp i 10733kr...Eller er det jeg som krøller?

Vel vel, det var bare et par av tinga jeg lurte på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De leverer kun på oppkrav eller kontant betaling. Og: Du bør ha SVÆRT god tid om du ikke vet 100 % sikkert at de faktisk har det du bestiller inne. Alle tidsangivelser fra dem kan ganges med fire (dvs, hvis de sier det tar to uker så vil det ta åtte). De er vanvittig trege på å svare på mail og tar sjelden telefonen. Har også opplevd at de har kortet ned telefontiden til mellom klokken 12 og 13 enkelte dager. De har heller ingen mulighet for å legge igjen beskjed på svarer.

Alt i alt: Hvis et firma gjør alt de kan for å unngå å få kunder skal de slippe å få meg som kunde igjen. Har forøvrig svart på hvitt fra dem at de nekter å følge kjøpsloven om det skulle være aktuelt å heve kjøpet. Jeg måtte ringe 5-6 ganger til en høyere opp i systemet før jeg fikk bekreftet pr mail at de skulle følge kjøpsloven.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...