Gå til innhold

Enda noen flere spm rundt K700i..

Etaten

Anbefalte innlegg

Hei... Her kommer noen kjappe spm om min nyinnkjøpte k700i..

1.Kan en virkelig ikke bruke egenvalgt meldingslyd?? Kan en kun bruke en av de predefinerte?

2. Har lenge prøvd å sette den opp for å hente ned epost. Men det skal tydeligvis ikke være enkelt.. (På min Siemens m65 går det som en drøm..)

(Ellers så er det igrunn litt kjipt dette med kun 2 X zoom på største oppløsningen. Siemensen kjører iallefall 4 x zoom selv på den høyeste oppløsningen som forøvrig er større enn k700i's...)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

K700 har jo egentlig ikke zoom i det hele tatt...

Så lenge du tar bildene inn på en pc så er det jo bare å klippe ut det området du skulle ha og voilá "zoom".

Derfor er det ikke zoom tilgjengelig på øverste oppløsning og henholdsvis 2x og 4x zoom på de lavere oppløsningene. Dette er nok fordi telefonen ikke gjør noen interpolering, som du forøvrig også kan gjøre selv på en pc.

edit:

For å svare på et spørsmål... Så vidt meg bekjent er det bare mulig å velge mellom de predefinerte ringentonene på K700.

Endret av SBS
Lenke til kommentar
Men det er jo litt dårlig å ikke kunne skifte til egne meldingslyder da... Det kan da ikke være noe å avansert å få til??

Enig med deg i at dette hadde sikkert ikke vært noe stor sak for dem å fikse hvis de gikk inn for det.. men sånn er det, du vil aldri finne den perfekte mobil, det vil alltid være noe du savner eller ikke liker.

Likevel syns jeg dette er en av de beste tlf. på markedet nå. Den er liten, har rå skjerm og mye funksjoner.

Hadde den hatt megapixel-kamera og minnekort hadde den vært omtrent perfekt i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...