Mr.Hassan Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Hei! Om dykk har tenkt dykk på Quart festivalen så vil eg informere dykk om at det er forbudt med digital kammera. For meir informasjon skjekk itavisen.no`s artikkel på url: http://www.itavisen.no/art/1298777.html Itavisen har også komt med ein "løysning" på "problemet" : http://www.itavisen.no/art/1298783.html No oppfordrer eg ikkje med dette til å bryte forbudet på Quart. Eller ein kan ta kontakt med arrangørene av Quart festivalen og be om fotopass. Elles så veit eg ikkje kva straffa er for å ta bilder under Quart festivalen.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 29. mai 2002 Del Skrevet 29. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 11:22, Mr.Hassan skrev: Quart festivalen (..) det er forbudt med digital kammera. Tror du jeg bryr meg? [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-29 19:15 ] Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 30. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2002 Hei Anders! Trur du bryr deg.. I allefall bryr du det nok til å komentere innlegget. Overskrifta seier kva innlegget handler om.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-29 19:15, Anders Leipsland skrev:Tror du jeg bryr meg? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-05-29 19:15 ]</font> oi, en superposter.. da må alt som blir sakt være rettet til han.. ? eller var det at du ikke brøy deg om forbudet, og tar med digitalt kamera alikevel? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. mai 2002 Del Skrevet 30. mai 2002 Quote: Den 2002-05-30 14:42, kjerts skrev:eller var det at du ikke brøy deg om forbudet, og tar med digitalt kamera alikevel? Var at jeg ikke bryr meg om forbudet jeg tenkte på ja. Ser jo i ettertid at det kan misforsås og det var ikke meninga. Men for å utdype hvorfor jeg ikke bryr meg om forbudet: Det er klart at digitale kameraer blir mer og mer populære. Å forby små søte digicam's er bare til hinder for teknologisk utvikling og det viser en "nei takk til ny teknologi" holdning som imho ikke kan aksepteres. En gang må arrangører og artister se at digitale kameraer og de små videosnuttene du kan ta med dem må bli lovlig, slik er framtida uansett om du liker det eller ikke. Derfor føler ikke jeg at jeg gjør noe spesielt galt når jeg tar med et kamera som kun har 2x optisk zoom uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå