Gå til innhold

LEI og atter LEI av skole........:S

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Hmm, håpa de bare hadde med Vk2 jeg da :hrm:

Har fått like mye fravær allerede i år (eller mer) enn på GK. Er vel ikke i nærheten av det wh1te har enda, men det blir alikevel ikke pent med 15 kjøretimer i skoletiden og endel sjukdom som kommer når jeg må skulke prøver for å holde snittet i matte og sånn til sommeren. Men jeg tar det som det kommer, skal prøve å være flink til å komme på skolen jeg.

Edit: Leifer

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
15 kjøretimer i skoletiden og endel sjukdom som kommer når jeg må skulke prøver for å holde snittet i matte og sånn til sommeren.

Jeg har under 15 timer totalt fravær, jeg.

Lenke til kommentar
Synes ikke fraværet fra VK1 på vitnemålet eller blir det summerer de fraværet fra alle årene og setter på vitnemålet?

GK står for seg selv, VK1 står for seg selv og VK2 står for seg selv. Alt teller. Mitt ser ikke bra ut i og med at fraværet har gått drastisk opp fra GK.

Samme her. Fraværet har steget noe sinnsykt.

Lenke til kommentar

Ikke bare jeg som er litt lei skolen altså? Fint å høre! Håper det er forbigående i denne tid med tentamener og særemne. Må skjerpe meg i matte og fysikk, loker alt for mye på PC-en for tida...

Må si overgangen fra Ungdomsskolen til GK var helt grei, fikk jo nesten ikke noen lekser og det meste var lett i GK. VK1 og VK2 innebærer visst noe mere jobbing, men fagene er da ikke så ille. Følge med i timene og gjøre litt lekser nå og da så går det bra til slutt. Gleder meg til russetida, militæret og å komme meg videre til NTNU eller noe sånt. Ikke fordi jeg tror det er mindre stress der, men jeg har mulighet for å lære enda mere matte og fysikk, som er fagene jeg brenner for.

Til dere som går 10. klasse vil jeg si at almenne fag ikke er så ille som alle sier! Gode lærere er en av faktorene for meg, går på Valler VGS, og lærerne, særlig i realfag, vet hva de snakker om, og gjør det på en bra måte. I tillegg har noen av dem faktisk litt humor! Andre bare later som om de har det, men morsomt blir det allikvel.

-Zlatzman

Lenke til kommentar
Til dere som går 10. klasse vil jeg si at almenne fag ikke er så ille som alle sier! Gode lærere er en av faktorene for meg, går på Valler VGS, og lærerne, særlig i realfag, vet hva de snakker om, og gjør det på en bra måte. I tillegg har noen av dem faktisk litt humor! Andre bare later som om de har det, men morsomt blir det allikvel.

-Zlatzman

Enig.

Allmenn er ikke så ille som alle som ikke går allmenn skal ha det til. Jeg ville ikke gått noe annet.

Lenke til kommentar
Hmm, håpa de bare hadde med Vk2 jeg da  :hrm:

Har fått like mye fravær allerede i år (eller mer) enn på GK. Er vel ikke i nærheten av det wh1te har enda, men det blir alikevel ikke pent med 15 kjøretimer i skoletiden og endel sjukdom som kommer når jeg må skulke prøver for å holde snittet i matte og sånn til sommeren. Men jeg tar det som det kommer, skal prøve å være flink til å komme på skolen jeg.

Når du skal snakke med eventuell arbeidsgiver legger du bare ved et vedlegg hvor alle kjøretimene dine står oppført. Dette godkjennes av arbeidsgiver, og vil ikke oppfattes som skulk. Sykdom er også lov selvom man går på vgs. Tro det eller ei, men jeg føler at det nesten er forbudt å være vekke fra skolen :roll::hrm:

Lenke til kommentar
Får jeg ikke fem i matte til sommeren og fire i fysikk blir det mediekunnskap, foto og webdesign til neste år istedet..

Men må man ikke ta ett fordypningsfag da? Altså enten matte, fysikk eller kjemi på vk2 i ditt tilfelle.

Jeg vet faktisk ikke, men hvis jeg må det så tar jeg matte. Også heller tre timers engelsk istedet for fysikk og et eller to tilvalgsfag istedet for kjemi..

Lenke til kommentar

Når du skal snakke med eventuell arbeidsgiver legger du bare ved et vedlegg hvor alle kjøretimene dine står oppført. Dette godkjennes av arbeidsgiver, og vil ikke oppfattes som skulk. Sykdom er også lov selvom man går på vgs. Tro det eller ei, men jeg føler at det nesten er forbudt å være vekke fra skolen :roll::hrm:

Forbudt og forbudt.. 22 timer fravær? O_O Arbeidsgiveren min spurte hvorfor jeg hadde så mange timer fravær - jeg hadde SYV timer.

Lenke til kommentar
Synes ikke fraværet fra VK1 på vitnemålet eller blir det summerer de fraværet fra alle årene og setter på vitnemålet?

GK står for seg selv, VK1 står for seg selv og VK2 står for seg selv. Alt teller. Mitt ser ikke bra ut i og med at fraværet har gått drastisk opp fra GK.

HÆ!?!? :ohmy::ohmy:

:whistle:

Lenke til kommentar

Forbudt og forbudt.. 22 timer fravær? O_O Arbeidsgiveren min spurte hvorfor jeg hadde så mange timer fravær - jeg hadde SYV timer.

For en idiotisk arbeidsgiver. :hrm: 7 timer er jo absolutt INGENTING. Lurer på hva arbeidsgiver kommer til å si til meg?! :whistle: *grue seg*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...