Gå til innhold

LEI og atter LEI av skole........:S

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Hmm syntes det var positiv overgang ifra Ungdomskolen til vgs !

Går nå elektro GK og er veldig fornøyd med det ,lite lekser (ikke noe egentlig :whistle: ) det eneste kjipe er at at det er ganske lange skoledager.!

Men ellers bra, det gjelder og tenke positivt og ikke negativt , det gjør det ikke akkurat bedre ;)

Er jeg helt på jordet om jeg sier at elektro er det vanskeligste eller mest krevende grunnkurset? :hmm: Har hørt rykter om det, men tviler litt. Tror allmenn er verre...... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er jeg helt på jordet om jeg sier at elektro er det vanskeligste eller mest krevende grunnkurset?

Ja.

Faget elektroteknikk skal visst ikke være så enkelt, men det er mye mindre jobb på elektro enn andre linjer.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar
Er jeg helt på jordet om jeg sier at elektro er det vanskeligste eller mest krevende grunnkurset?

Ja.

Faget elektroteknikk skal visst ikke være så enkelt, men det er mye mindre jobb på elektro enn andre linjer.

Om det er vanskelig eller ikke kommer jo an på personen som vurderer det.

Men EL Gk var ganske hardt og mye arbeid, prøver hele tiden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg sitter og ser på fraværet mitt de tre siste årene.

GK: 6 dager, 8 timer

VK1: 5 dager, 18 timer

VK2, til nå: 13 dager, 12 timer

Lenke til kommentar
Jeg sitter og ser på fraværet mitt de tre siste årene.

GK: 6 dager, 8 timer

VK1: 5 dager, 18 timer

VK2, til nå: 13 dager, 12 timer

wow :ermm: Mange dager du skulle ha i år da :p

Har selv:

GK: 2 dager og 11 timer

VK1 (til nå): 2 dager og 18 timer (kommer definitivt til å bli mer, uheldigvis):S

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Nå har jeg 3 prøver på rad fra mandag av. Må ta en råkjøring med organisk kjemi og kretsløp osv..  Jees, er jo så mye.  :hm:  Der forsvant den helga.  :(

Off, hadde nettopp ei helvettes uke der jeg hadde 3 prøver i slutten av uka, og jeg begynner jo som alltid å lese dagen før. Og derfor blir også karakterene deretter :ermm: Skole er surt.... :yes:

Lenke til kommentar
Jeg hater Almen. Iallefall matten og Naturfagen,resten går egentlig greit.  Har strøke på 2 matte prøver i år. Vurdere og gå over til snekkring eller noe neste år. Blir deprimert av det drittet her.

Vent til år nummer to.. _da_ er det kjipt..

Hehe, kom på noe morsomt. Etter at en mek-klasse hadde lånt vårt klasserom hadde en funnet det for godt å risse inn "almen suger!" i veggen..

tihi..

Endret av Ingardj
Lenke til kommentar

Ja.

Går elektro selv det er nok ikke det vanskeligste her i verden. Men det er mye tenking i fagene som matte og elektronikk og serlig elektroteknikk... men vi har i gjenngeld mye praktisk arbeid... og en god del lekse som vi ikke orker gjøre :roll:

Lenke til kommentar
Jeg hater Almen. Iallefall matten og Naturfagen,resten går egentlig greit.  Har strøke på 2 matte prøver i år. Vurdere og gå over til snekkring eller noe neste år. Blir deprimert av det drittet her.

Vent til år nummer to.. _da_ er det kjipt..

Hehe, kom på noe morsomt. Etter at en mek-klasse hadde lånt vårt klasserom hadde en funnet det for godt å risse inn "almen suger!" i veggen..

tihi..

Tror ikke det. Skal ikke ta noen tall fag. Det er de jeg sliter med :p Vennene mine som går på vk1 sier at det er mye enklere en grunnkurs, mindre stress etc. Håper på det.

Men siden vi er så godt inne på skole:

Er det noen som vet om man får stipend om jeg flytter på hybel til Arendal, hvis de har den samme linja her og der. (veldig kronglete forklart, men men)

Endret av FrenChie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...