Fredrik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er vel ikke lei skole, av den grunn at vi har så lite almennfag her på medier & kommunikasjon, men jeg synes overgangen fra ungdomsskolen i f.eks matematikk er litt for syk, har prøve imorgen og jeg må øve i kveld. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 gikk på almenne fag jeg også, det er ett helvete der, hadde ca 3 prøver pr uke, hadde noen ganger 4, vi nektet 5... var 30stk i ett klasserom som ikke er mye større enn kontoret jeg har nå gjorde de fleste leksene i timene på skolen, øvde til prøver i friminuttene, de gangene jeg øvde, kom meg gjennom uten større problemer... matte så avansert ut ja, men med en bra lærer og litt natturlig talent så lærte jeg meg å programmere kalkulatoren i mattetimene når de andre satt å jobbet med deg jeg var ferdig med Lenke til kommentar
nd4spd Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Begynner å bli litt lei skolen... btw. Jeg har 0 dager og 0 timer fraver Endret 4. november 2004 av nd4spd Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 *Tenke positivt* Bare 7,5 mnd igjen av videregående... Skal gå greit det. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Når jeg skal opp om morgenen, tenker jeg alltid: "Snart sommerferie.. omfg, snart sommerferie". Det funker. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hehe, det er faktisk verre når en er ferdig, plutselig så forventer alle at du skal gjøre noe fornuftig Nå har jeg hatt fri et halvt år, det er ganske digg, hadde ikke alle andre mast så utrolig mye. (var i forsvaret i fjor) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er utbrent nå, venter bare på helgen hver ukedag. Har 1 dag i fravær. For da var jeg på Nick Cave konsert! Fikk faktisk litt spirit up nå, fikk femmer på Økonomiprøve i fler timer. Men Vgs er et stort stress. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Er utbrent nå, venter bare på helgen hver ukedag.Har 1 dag i fravær. For da var jeg på Nick Cave konsert! Fikk faktisk litt spirit up nå, fikk femmer på Økonomiprøve i fler timer. Men Vgs er et stort stress. Ja, videregående er ett eneste stress, og btw, økonomi sucks Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 me2 dude, går forbanna allmen møkk!, hater allmen, men kommer sikkert til å være glad for at jeg tok det når jeg er ferdig. MEN ER LEI! Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 *savne ungdomsskolen* Ungdomskolen er det værste jeg har gått på, mere dritt skole enn det må du lete lenge etter.....synes videregående var mye bedre, lite lekser mye fri egentli men så gikk jeg GK mekaniske fag, Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 *savne ungdomsskolen* Ungdomskolen er det værste jeg har gått på, mere dritt skole enn det må du lete lenge etter.....synes videregående var mye bedre, lite lekser mye fri egentli men så gikk jeg GK mekaniske fag, Tror du hadde savnet ungdomsskolen du også hadde du begynt på allmenn Ikke bare tror, jeg VET Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Kan støtte Gnomenz her ja.... ungdomsskolen var en lykkelig, bekymringsløs tid! *mimre* Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Tror du hadde savnet ungdomsskolen du også hadde du begynt på allmenn Ikke bare tror, jeg VET Særlig! Ungdomsskolen var stort sett møkk, min erfaring er at vgs (allmenn) er ti ganger bedre. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Kan støtte Gnomenz her ja.... ungdomsskolen var en lykkelig, bekymringsløs tid! *mimre* Som Dr. Panda sier her; tiden på ungdomsskolen var en lykkelig og bekymringsløs tid. Jeg kan godt innrømme at da jeg var elev ved ungdomsskolen tenkte jeg bare at jeg måtte se å komme meg vekk derfra, men nå som jeg ser tilbake, så var det faktisk ganske greit der. Er vel bare en ting jeg kunne klart meg foruten, at de sjekket leksene så nøye Tipper at når jeg går på en høyskole en eller annen plass, så vil jeg tenke tilbake på videregående (som nå er et herk) på noe som var helt fabelaktig. Endret 4. november 2004 av Gnomenz Lenke til kommentar
Laman Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Litt. Det hadde vert knall om jeg hadde noen uker fri fra 11. november. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Er som regel prøvene som redder meg. Arbeidsinnsatsen i timene er som regel dårlig, gjør som regel ikke lekser osv. Dagen før vi før utdelt en prøve leser jeg som bare det, får av den grunn melleom 4-5 i karakter på hver prøve som redder vitnemålet mitt. samme her.. ellers er det litt mye i timene grunnet _litt_ mye spilling til langt på natt.. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Litt. Det hadde vert knall om jeg hadde noen uker fri fra 11. november. Enig med deg, Laman Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 På ungdomskolen var det masse slåssing og mobbing og faenskap. Mye bedre miljø på vgs, selv om jeg går på en , for the most part, FRP skole. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Begynner å bli litt lei jeg også, men jeg klarer vel å kjempe meg i melomm. Men det som er mer depresift er når jeg hører at folk bare surfer seg i mellom vgs og ender opp på firere og femmere. Mens jeg må faktisk jobbe for å ende opp med firer (ikke i alle fag da, men i mange) Jeg har foresten 0 fravær i år. Og hadde 2timer i fjor... Og hadde ikke noe året før der igjen heller.... Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Klart det er hardt, det er steike hardt. Har muntlig i morgen, ikke noe jeg ser spesielt fram til, men skal da klare meg. Sitter oppe lange kvelder og pugger til jeg kan ting. Er ikke fornøyd med noe under 5... Skolen er uansett så dårlig lagt opp, man blir så dårlig motivert til å arbeide. GK - Allmen Endret 4. november 2004 av Chris88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå