vanilla ice Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Årh, tilbake til der hvor jeg var for ett par måneder siden. Jeg var drittlei skole, men så gikk det over etter en stund. Nå er jeg tilbake i det samme store sorte hullet Åhh som jeg hater skolen. Det er så jævli stress. Har prøver hver uke, og alle lærere i alle fag forventer full innsats i alt hva man gjør, men det er ikke så lett. Fraværet mitt ser ikke så værst ut til nå, har bare 1 dag, er verre med timene (18). Jaja, får bare presse tennene sammen og kjøre på for fullt til jul, så kan jeg ta meg en velfortjent pause og samtidig vite at jeg har kommet meg gjennom halve videregående i levende live (ikke lenger?) Men fullføre skal jeg, omså krampa tar meg :!: Noen andre som er skoleleie og som bare føler at de kunne slutta på dagen? Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 litt. men hvis du går på allmennh0r så har du min fulle sympati Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 litt lei, men ikke veldig.. Skolen er jo stort sett bare sosial da.. Litt jobb av og til, men går fett.. Blir nok 1000x verre på høyskolen! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 litt. men hvis du går på allmennh0r så har du min fulle sympati Går på allmenn ja Joda, kan være enig i at det er sosialt å gå på skolen, men alikevel suger skole så "max to the limit" Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 litt lei, men ikke veldig.. Skolen er jo stort sett bare sosial da.. Litt jobb av og til, men går fett.. Blir nok 1000x verre på høyskolen! Det tror jeg ikke, der har man jo sjansen til å lære noe, i motsetning til vgs. Lenke til kommentar
Swifty Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 GÅr på skole en gang i uka og jobber resten av uka. Og den ene dager er den lengste dagen , selv om den er 2 timer kortere enn en vanlig arbeidsdag. Grusomt kjedelig ja. Glad jeg ikke går på skole full time lengre. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Går allmenn. Men har såpass lite lite timer, så det er ikke noe særlig stress. Begynner for eksempel klokka tolv på mandager og kvart på elleve på torsdager. Går VKII, så jeg har vel stort sett bare greie fag også. Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Allmenh0r suxx0rs maxx0rs! det er aldri ett sekund i hverdagen hvor stresset fra skolearbeidet henger over meg! Det evinnelige, evige maset om å måtte presetere alt hva man har i hvert fag! "for det og det faget er avgangsfag i år.... det vil jo være leit å vite at man kunne hatt bedre karakter!"..... Alle de som mener at ungdommen i dag har det for enkelt, kan gå og stikke hodet i et visst kroppslig hulrom, eventuelt trekke det ut av det visse kroppslige hulrommet og se hva som er virkeligheten! Edit: Fy faen som jeg hater Leif også! Endret 3. november 2004 av Dr. Panda Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er ikke uten grunn jeg valgte ei kort linje. Eneste jeg har å fullføre er GK og VK1, deretter søke meg ut i lære, og forhåpentligvis aldri returnere til skolegang. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 (endret) Det evinnelige, evige maset om å måtte presetere alt hva man har i hvert fag! "for det og det faget er avgangsfag i år.... det vil jo være leit å vite at man kunne hatt bedre karakter!"..... Joa, trikset er å ikke bry seg. Er ikke skolelei egentlig, selv om det er dritt når det er mye å gjøre en gang i blant. Karakterene mine er helt greie (5/4), og jeg synes faktisk ikke det er verdt det å jobbe mye mer for å gå bare litt opp i karaktergjennomsnitt. Det gjelder å finne en balanse og ha det ålreit på skolen. Endret 3. november 2004 av nr.4 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Synes allmenn er greit jeg. Har 0 dager og 0 timer fravær fra gk og vk1. Synes det er greit nok, gjør aldri lekser og får resultater deretter, men, men. Vetikke hva annet jeg skulle gått... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Er som regel prøvene som redder meg. Arbeidsinnsatsen i timene er som regel dårlig, gjør som regel ikke lekser osv. Dagen før vi før utdelt en prøve leser jeg som bare det, får av den grunn melleom 4-5 i karakter på hver prøve som redder vitnemålet mitt. Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Går allmenn. Men har såpass lite lite timer, så det er ikke noe særlig stress. Begynner for eksempel klokka tolv på mandager og kvart på elleve på torsdager. Går VKII, så jeg har vel stort sett bare greie fag også. Nice Hvilke fag har du da, og hvor mange timer har du i uka? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Virker som hele norge er lei skola for tida.. Ingen som blir med på en massedemonstrasjon? Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Virker som hele norge er lei skola for tida.. Ingen som blir med på en massedemonstrasjon? Sign me up dude Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Syns skole er heil greit, utenom de sinnsyke mengdene fransklekser vi får(sinnskyt for meg da ) *PLukke opp huffe-telefonen*(please ikke si jeg er den eneste som har hørt den ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jepp, drittlei. Har 2MX prøve i morgon klokka 8. Har eg gjort pensum? Nei... Har eg tenkt å lese? Nei... Får la det gå som det går. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Jeg har hvert skikkelig deppa i det siste pga. skole. Lite fritid, får ikke være med venner, få dager jeg gleder meg til (nei, heller ikke helgene, da må jeg øve til prøver). Vi har fra 2-4 prøver hver uke (skjeldent det er 4) og jeg sitter fast limt til bøkene og leser hundrevis av sider om og om igjen, for å få med meg det som står slik at jeg kan få bra resultat på prøvene. Dagene blir ganske korte. Komme hjem fra skolen, spise, gjøre lekser, spise igjen, gå på sports club, komme hjem og gjøre mer lekser, så blir jeg trøtt og legger meg (med unntak i dag). Slik er hver J***** dag for meg, tilogmed helgene går med til å gjøre prosjektarbeid, lekser eller øve til prøve. Etter jeg begynte allmenn, har livet mitt bare blitt mer og mer kjedelig. *savne ungdomsskolen* Endret 4. november 2004 av Gef Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Gef, chil! Det er ikke meningen at du skal jobbe så jævlig mye med skolen altså. Kanskje i noen hektiske perioder (som på slutten av året når lærerene har masse pensum de skal gå igjennom på rekordtid) .. Husk at lærerne er ekstra strenge på karakterene til jul og ekstra snille til sommeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå