Gå til innhold

LEI og atter LEI av skole........:S

vanilla ice

Anbefalte innlegg

Årh, tilbake til der hvor jeg var for ett par måneder siden. Jeg var drittlei skole, men så gikk det over etter en stund. Nå er jeg tilbake i det samme store sorte hullet :mad: Åhh som jeg hater skolen. Det er så jævli stress. Har prøver hver uke, og alle lærere i alle fag forventer full innsats i alt hva man gjør, men det er ikke så lett.

Fraværet mitt ser ikke så værst ut til nå, har bare 1 dag, er verre med timene (18). Jaja, får bare presse tennene sammen og kjøre på for fullt til jul, så kan jeg ta meg en velfortjent pause og samtidig vite at jeg har kommet meg gjennom halve videregående i levende live (ikke lenger?) :ermm: Men fullføre skal jeg, omså krampa tar meg ;) :!:

Noen andre som er skoleleie og som bare føler at de kunne slutta på dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Allmenh0r suxx0rs maxx0rs! det er aldri ett sekund i hverdagen hvor stresset fra skolearbeidet henger over meg! Det evinnelige, evige maset om å måtte presetere alt hva man har i hvert fag! "for det og det faget er avgangsfag i år.... det vil jo være leit å vite at man kunne hatt bedre karakter!"..... :wallbash:

Alle de som mener at ungdommen i dag har det for enkelt, kan gå og stikke hodet i et visst kroppslig hulrom, eventuelt trekke det ut av det visse kroppslige hulrommet og se hva som er virkeligheten! :mad:

Edit: Fy faen som jeg hater Leif også! :mad:

Endret av Dr. Panda
Lenke til kommentar
Det evinnelige, evige maset om å måtte presetere alt hva man har i hvert fag! "for det og det faget er avgangsfag i år.... det vil jo være leit å vite at man kunne hatt bedre karakter!"..... :wallbash:

Joa, trikset er å ikke bry seg. :D

Er ikke skolelei egentlig, selv om det er dritt når det er mye å gjøre en gang i blant. Karakterene mine er helt greie (5/4), og jeg synes faktisk ikke det er verdt det å jobbe mye mer for å gå bare litt opp i karaktergjennomsnitt. Det gjelder å finne en balanse og ha det ålreit på skolen.

Endret av nr.4
Lenke til kommentar

Jeg har hvert skikkelig deppa i det siste pga. skole. Lite fritid, får ikke være med venner, få dager jeg gleder meg til (nei, heller ikke helgene, da må jeg øve til prøver). Vi har fra 2-4 prøver hver uke (skjeldent det er 4) og jeg sitter fast limt til bøkene og leser hundrevis av sider om og om igjen, for å få med meg det som står slik at jeg kan få bra resultat på prøvene.

Dagene blir ganske korte. Komme hjem fra skolen, spise, gjøre lekser, spise igjen, gå på sports club, komme hjem og gjøre mer lekser, så blir jeg trøtt og legger meg (med unntak i dag). Slik er hver J***** dag for meg, tilogmed helgene går med til å gjøre prosjektarbeid, lekser eller øve til prøve. Etter jeg begynte allmenn, har livet mitt bare blitt mer og mer kjedelig.

*savne ungdomsskolen* :cry:

Endret av Gef
Lenke til kommentar

Gef, chil!

Det er ikke meningen at du skal jobbe så jævlig mye med skolen altså.

Kanskje i noen hektiske perioder (som på slutten av året når lærerene har masse pensum de skal gå igjennom på rekordtid) .. Husk at lærerne er ekstra strenge på karakterene til jul og ekstra snille til sommeren. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...