Efreet Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Til gaming. størrelse og pris har null og niks å si. 1) Gaming musematte. må ligge støtt og være god til mx1000. Den skal være enormt god til gaming!! funC Corepad Steelpad icepad kva? 2) Datasurfing. programvarer og sliket ting. litt liten plass for den. men må ligge i ro. tips? Lenke til kommentar
Valent Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 1) Gaming musematte. må ligge støtt og være god til mx1000. Den skal være enormt god til gaming!! funC -mener jeg les musmatte-testen på gamer.no Lenke til kommentar
Ghost Of Death Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 IceMat ligger som støpt, men har problemet med at den bråker, ellers vil jeg si at det er den beste pad'en. Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ok. Men kva type FunC anbefaler du? Har mx1000 ja. Men kva annet då? bråker Icemat mykje med mx1000? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Jeg anbefaler: *Q-Pad XXXL *Everglide Giganta Optical Smoke *fUnc sUrface 1030 Alle fåes kjøpt på Microplex.no EDIT: Det finnes kun 1 type fUnc Endret 5. november 2004 av Mongo FuRY Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har Steelpad S&S til MX1000, må si den glir UTROLIG bra på den matta og er som skapt for den. Akkurat grov nok, men ikke for grov. Helt perfekt! fUnc 1030 til MX1000 ville jeg ikke anbefalt Lenke til kommentar
Lyckety Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Icemat uten tviiiiiiiiil! Og hvis du har problemer med støy? haha! ta en glatt teip og teip små biter på mouseskateza, glir som snø på is Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lyckety: Har du prøvd andre? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Gamer.no og det store musemattemysteriet Lenke til kommentar
Kasp Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lyckety: Har du prøvd andre? Neppe.. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Lyckety: Har du prøvd andre? Neppe.. Ja. Det er relativt få som anbefaler icemat, mens de som gjør det sjeldent har prøvd andre.. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Den, har den selv og er veldi fornøyd Lenke til kommentar
Eddy Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har icemat selv, men har testet maaange andre matter. Av alle synes jeg min Microsot IME v3.0 glir overlegent mye bedre på icematen enn noen annen pad. Dette er såklart med skatez, som er uunværlige. Likevel sliter icematen med problemer med støy ( men bare hvis det kommer støv el no på den! Med skatez er den nærmest lydløs ellers). I tillegg er den originale icematen kanskje litt liten, så velg isåfall 2nd edition. Men ingen pads slår gliden og presisjonen du får med icemat, det mener vaffal jeg Lenke til kommentar
wotg Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg er mest fornøyd med FUNC. Icemat kan bli litt ahem "skadet" under heftige CS matcher Lenke til kommentar
DArkwIng Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 (endret) Har sjølv prøvd Icmat ver.2 og den glir bra, men du bør kjøpe REVELCELL den er konge. Like stor som en 15" bærbar og sitter som støpt til bordet og har fantastisk gli, viss du bruker HyperGlide sine pads og polerer matta med Caramba Silicone spray Endret 6. november 2004 av DArkwIng Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 S T E E L P A D, det er en nærmest orgasmisk opplevelse Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Func.. icemat suger rett og slett.. brodern har en slik en og den finnes ikke god. Ikke i forhånd til func hvertfall. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har Icemat 2.Edition og den er helt ok, glir meget bra og er presis. Men den lager litt lyd, og hvis det kommer et lite støvkorn i mellom musa og matta, så får man en helt grusom lyd som går gjennom marg og bein! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. november 2004 Del Skrevet 6. november 2004 Har fantastisk gli, viss du bruker HyperGlide sine pads og polerer matta med Caramba Silicone spray Hvis du bruker Hyperglide og Caramba Silicone Spray, glir det meste bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå