{CyberWhore} Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Jeg har tenkt å lage en srver, som jeg skal drasse med meg på LAN og slikt, den skal i tillegg ligge ute på internett... Derfor vil jeg gjerne ha mest mulig plass, til minst mulig pris... derfor lurer jeg på følgende: jeg skal ha 13 hardisker + og lurer derfor på hvilke jeg bør kjøpe... De bør jo ha rask søke og lese ganske bra... men ellers har det ikke noe å s annet at en hver enkelt bør være 60 gb +.... har noen et forslag, dropp en linje! Lenke til kommentar
ronnieb Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Hva skal du med 13 hardisker? Det kan bli en dyr server... Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Quote: Den 2002-05-24 11:21, {CyberWhore} skrev:Jeg har tenkt å lage en srver, som jeg skal drasse med meg på LAN og slikt, den skal i tillegg ligge ute på internett... Derfor vil jeg gjerne ha mest mulig plass, til minst mulig pris...derfor lurer jeg på følgende:jeg skal ha 13 hardisker + og lurer derfor på hvilke jeg bør kjøpe... De bør jo ha rask søke og lese ganske bra... men ellers har det ikke noe å s annet at en hver enkelt bør være 60 gb +....har noen et forslag, dropp en linje! hehe... Hvis du ikke skal fylle maskina med PCI-IDE kort så burde du kanskje kjøpe scsi... ... men SCSI disker på 60GB det koster svin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå