{TRiAL} Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Har hatt litt problemer med pc'en min, men det har komt og gått litt. Jeg trodde det var harddisken min, siden det virka som det kom noen ulyder fra den for så at hele pc'en frøys. Så jeg leverte inn disken der jeg kjøpte den, men de fant ikke noen feil på den. Så jeg fikk den tilbake, og hadde ikke noen problemer med den i ca.2mnd før samma feilen kom tilbake. Så jeg leverte den inn for ca.1 uke siden igjen. Så satt inn en annen disk mens den andre er inne til test, og det funka fint frem til idag hvor jeg fikk det samma problemet. Så begynner og tro det ikke er diskene det er no feil med, men no annet. Så det jeg lurer på er om det er noen som har vært borti det samme selv eller som har noen forslag til hva som kan være feil. På forhånd takk Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Vanskelig å si. Har du overklokket systemet ditt? Kan det tenkes at ulyden er en vifte som halvveis stopper opp fordi den er slitt ellerno? I såfall kan problemet være varme. Det er vel heller ikke dumt å sjekke ram og skjermkort. Lenke til kommentar
{TRiAL} Skrevet 3. november 2004 Forfatter Del Skrevet 3. november 2004 Virker som lyden kommer fra disken, når jeg kom hjem nå isted og den hadde fryst og jeg prøvde på restart så fikk jeg opp den fine mld "Pres a key to reboot" Og etter 2 forsøk til så kom jeg endelig inn i windows, men fikk ikke tid til og skrive her før den frøys igjen....så sitter nå på faderns pc Men hvordan få sjekket ram og skjermkort? Jeg har heller ikke overklokket noe som helst i pc'en min. Og tempen ligger ikke på mer enn rundt 40 så skulle ikke tro det var det. Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Bytt ut skjermkortet med et annet hvis du har et liggende. Samme med ramen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå